Rynkeby ilahduttaa kuluttajia kahdella uudella herkullisella täysmehusarjalla

Rynkeby tuo tänä syksynä kaksi uutta täysmehusarjaa lämpimään mehuhyllyyn. Rynkeby Selection ja Rynkeby Luomu -mehusarjoissa on panostettu makuun ja luonnollisuuteen valitsemalla mehuihin parhaimmat hedelmät. Uudet litran pakkauksissa myytävät täysmehut sopivat loistavasti laajalle kuluttajakunnalle makuvaihtoehtojensa ja hinta-laatusuhteensa puolesta.  Selkeät ja erottuvat pakkaukset tuovat myös piristystä mehuhyllyyn.

Hedelmiä on helppo nauttia mehun muodossa. Lasillinen täysmehua päivässä on oiva tapa saada päivään piristystä ja lisää puhtia. Rynkeby-täysmehu on raikas nautinto, jolle tarkasti valitut hedelmät antavat elinvoimaisen maun. Mehut maistuvat sekä lapsille että aikuisille. Rynkeby-täysmehut sopivat eri käyttötilanteisiin ja ovat hyvä vaihtoehto välipalaksi tai koko perheen maistuvaksi herkkujuomaksi. Lasten juhlissa mehuista voi tehdä näyttäviä juomia, jotka voi koristella yrtein ja hedelmäviipalein.

Rynkeby Selection on kauppojen lämpimästä mehuhyllystä löytyvä täysmehusarja, jossa on panostettu hyvään makuun. Kaikki mehut on valmistettu 100% hedelmistä ja sisältävät 10% tuorepuristettua täysmehua.  Mehusarja koostuu neljästä raikkaasta makuvaihtoehdosta: appelsiinista, omenasta, omena-appelsiini-porkkanasta ja trooppisesta monihedelmästä.  Mehut eivät sisällä lisäaineita.

Rynkeby Luomu on lämpimästä myytävä täysmehusarja, jonka valmistukseen on käytetty ainoastaan luomuhedelmiä. Sarjassa on kolme luonnollisen maistuvaa makuvaihtoehtoa: appelsiini, omena ja monihedelmä-porkkana. Luomu-täysmehusarja on täysin lisäaineeton.

Rynkeby Foodsilla on pitkä historia mehun valmistuksessa. Osaava ja luotettava Rynkeby on mehukategorian markkinajohtaja Tanskassa sekä kylmämehujen johtava toimija Ruotsissa. Lanseeraamalla kaksi uutta täysmehusarjaa Rynkeby laajentaa ja kehittää lämpimän mehuhyllyn markkinoita Suomessa.

Katja Nyman

Miltton Oy