Señorita selätti Frisbeen ja Ikuisen vapun – tässä Suomen kesän 2019 striimatummat kappaleet Spotifyssa

Shawn Mendes ja Camila Cabello hallitsivat suvereenisti kesäisiä soittolistoja meillä ja maailmalla. Kaksikon toinen yhteistyö Señorita oli maailman striimatuin kappale Spotifyssa kesällä 2019. Kappale oli ykkönen myös suomalaisten sydämissä. Yhteensä Señoritaa striimattiin yli 565 miljoonaa kertaa ja se vietti Maailman Top 50 -listan kärjessä peräti kahdeksan kesäistä viikkoa.

JVG:n Frisbee oli toiseksi kuunnelluin kesäbiisi Suomessa. Yhtyeen Ikuinen vappu nousi kolmanneksi. Kesällä Suomessa kaksi komeaa keikkaa vetäneen Ed Sheeranin hitit I Don’t Care ja Beautiful People nousivat myös Suomen top10 kuunnelluimman kesähitin joukkoon. Viisi suomalaisten kymmenestä kuunnelluimmasta kappaleesta oli kotimaisia.

“Suomen kymmenen kuunnelluimman kesähitin lista vahvistaa, että hip hop ja myös rock ovat suosittuja musiikkigenrejä Suomessa. JVG:n kaksi kappaletta kolmen striimatuimman kesähitin joukossa kertoo suomalaisen rap-musiikin elinvoimasta. Yhtä aikaa monia uusia, jännittäviä ja lahjakkaita hip hop -tulokkaita nousee kappaleillaan suomalaisten hittilistoille”, sanoo Spotifyn Pohjoismaiden Head of Content Johan Seidefors.

Ed Sheeranin ja Justin Bieberin I Don’t’ Care oli maailman toiseksi striimatuin biisi kesällä 2019. Billie Ellishin bad guy nousi kolmanneksi.

Kesän striimatuimmat Suomessa (kesäkuu-elokuu):

1. “Señorita” - Camila Cabello, Shawn Mendes
2. “Frisbee” - JVG
3. “Ikuinen vappu” - JVG
4. “Silmät” - Gettomasa
5. “I Don’t Care” - Ed Sheeran, Justin Bieber
6. “bad guy” - Billie Eilish
7.” Lokin päällä lokki” - Apulanta
8. “Cross me” - Ed Sheeran, Chance the Rapper, PnB Rock
9. “Pantomiimi” - Pikku G, Jenna Alexa
10. “Beautiful People” - Ed Sheeran, Khalid

Kesän striimatuimmat maailmalla (kesäkuu-elokuu)

1. “Señorita” - Camila Cabello, Shawn Mendes
  2. “I Don't Care (with Justin Bieber)” - Ed Sheeran, Justin Bieber
  3. “bad guy” - Billie Eilish
  4. “Old Town Road - Remix” - Billy Ray Cyrus, Lil Nas X
  5. “Callaita” - Bad Bunny, Tainy
  6. “Beautiful People (feat. Khalid)” - Ed Sheeran, Khalid
  7. “Otro Trago” - Darell, Sech
  8. “Someone You Loved” - Lewis Capaldi
  9. “Goodbyes (Feat. Young Thug)” - Post Malone, Young Thug
  10. “Sunflower - Spider-Man: Into the Spider-Verse” - Post Malone, Swae Lee

Vielä ehdit fiilistellä kesää kuuntelemalla Songs of the Summer -soittolistaa.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.