SodaStream Revolution – uuden sukupolven hiilihapotuslaite

Kotihiilihapotuslaitteiden markkinajohtaja SodaStream lanseeraa syksyllä mullistavan, uuden sukupolven Revolution-laitteen.

Revolution on innovatiivinen hiilihapotuslaite, jonka toiminnallisuus ja muotoilu nostavat kuplivien juomien valmistamisen täysin uudelle tasolle. Sähkökäyttöinen Revolution tarjoaa monia uusia ominaisuuksia, joiden avulla soodavesi valmistuu käden käänteessä. Uusia toimintoja ovat muun muassa juoman hiilihapotustason valinta painikkeilla ja pullon lukitus laitteeseen Snap-lock -toiminnon avulla. Laitteen kätevä LED-näyttö ilmaisee jäljellä olevan hiilidioksidin määrän.

Hienostuneen muotoilun ja tyylikkäiden värivaihtoehtojen ansiosta Revolution sopii kauniisti erilaisiin keittiöihin. Revolution-hiilihapotuslaitetta on saatavilla mustana ja valkoisena sekä titaanin ja shampanjan värisenä. Laitteen hinta on 189 euroa. Kauppoihin Revolution ilmestyy viikolla 41.

SodaStream panostaa ekologisuuteen

SodaStream on 43 maassa toimiva virvoitusjuoma-alan yritys, joka valmistaa ja markkinoi kotikäyttöön tarkoitettuja hiilihapotuslaitteita sekä virvoitusjuomien valmistamiseen tarkoitettuja juomatiivisteitä.

Yrityksen tuotteissa panostetaan vahvasti ekologisuuteen ja valikoiman monipuolisuuteen.  Myös lukuisat suomalaiset ovat tehneet ympäristöystävällisen päätöksen ja valmistavat kuplivat juomansa puhtaasta hanavedestä SodaStream-hiilihapotuslaitteella. SodaStream löytyy jo yli 300 000 kotitaloudesta.

Suomessa SodaStreamilla on yli 700 jälleenmyyjää, ja juomavalikoimaan kuuluu noin 60 erilaista virvoitusjuomaa ja makuvettä.

www.sodastream.fi

Lisätietoja ja painokelpoisia kuvia: Henni Heiskanen, Viestintätoimisto Miltto, henni.heiskanen@miltton.fi, 044 576 3191