Specsavers ja Helena Christensen etsivät jälleen Suomen sähäkintä silmälasimallia

Tanskalaiskaunotar avasi kilpailun eilisellä Suomen vierailullaan

Huippumalli Helena Christensen avasi eilisellä Helsingin vierailullaan kansainvälisen Specsavers Spectacle Wearer of the Year 2013 -kilpailun. Kilpailun voittajaa odottaa ikimuistoiset mallikansiokuvaukset New Yorkin sykkeessä, joissa valokuvaajana toimii itse Helena Christensen. Christensen odottaa kisaan hakijoilta ennen kaikkea persoonallisuutta, asennetta ja itsevarmuutta.

Specsavers Spectacle Wearer of the Year on maailman ensimmäinen silmälasimallikilpailu, joka rohkaisee ihmisiä korostamaan tyyliään ja persoonallisuuttaan silmälasien avulla. Kilpailun keulakuvana nähdään mittavan uran mallina ja valokuvaajana tehnyt upea Helena Christensen. Säteilevä Christensen käynnisti Specsavers Spectacle Wearer of the Year 2013 -kilpailun Helsingissä 20. toukokuuta ja lanseerasi samalla Specsaversille omaa nimeään kantavan Selected by Helena -kehysmalliston.

- Odotan tämän vuoden kilpailua innolla ja toivon, että mahdollisimman moni uskaltaa lähteä mukaan. Aikaisempaa kokemusta mallin töistä ei tarvita, joten kilpailu on ainutlaatuinen tilaisuus saada uusia elämyksiä ja jalansijaa mallimaailmaan. Persoonallisuus, asenne ja itsevarmuus ovat valttikortit kisassa menestymiseen, loppukilpailua tuomaroiva Christensen kertoo.

Suomen sähäkin silmälasimalli valitaan nyt kuudetta kertaa

Specsaversin Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailu on osa kansainvälistä Specsavers Spectacle Wearer of the Year -kisaa. Kuudetta kertaa järjestettävän Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun voittajaa odottaa upeat palkinnot: sopimus mallitoimisto Modelpointin kanssa, mallikuvaukset sekä ikimuistoinen hyväntekeväisyysmatka Tansaniaan Specsaversin ja Vision for All -järjestön hyvän tahdon lähettiläänä. Lisäksi voittaja pääsee edustamaan Suomea Specsavers Spectacle Wearer of the Year 2013 -loppukilpailuun Lontooseen. Loppukilpailun voittajaa odottaa Helena Christensenin kuvaamat mallikansiokuvaukset New Yorkissa.

Suomen sähäkin silmälasimalli 2013 -kisan finaali käydään Helsingin I love Me -messuilla 11.10.2013.

Sinustako Suomen sähäkin silmälasimalli 2013?

Suomen sähäkimmän silmälasimallin etsintä on nyt käynnissä. Kilpailuun voivat osallistua kaikki 16 vuotta täyttäneet naiset ja miehet, jotka viihtyvät pokat päässä. Kilpailuun voi siis hakea, vaikka ei olisikaan aktiivinen lasien käyttäjä – riittää, että silmälaseilla säväyttäminen kiinnostaa!

Kilpailuun voi ilmoittautua 21.5.–31.8.2013 Specsavers Optikon Facebook-sivulla osoitteessa facebook.com/SpecsaversOptikko sekä kaikissa Suomen Specsavers Optikko -liikkeissä. Facebook-sivulla voi myös seurata kisan uusimpia käänteitä.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866,
irene.hernberg@specsavers.com
Viestintäkonsultti Maiju Meriläinen, Viestintätoimisto Miltton, 040 765 6146,
maiju.merilainen@miltton.fi

Kuvapyynnöt:
Viestintäkonsultti Maiju Meriläinen, Viestintätoimisto Miltton, 040 765 6146,
maiju.merilainen@miltton.fi

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 400 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2012 1,6 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun liikeverkosto kattaa koko maan.