Stadium kiittää seuraelämän tukipilareita jakamalla 5 000 euron valmentajastipendejä

Pandemia-aika on koetellut lasten ja nuorten liikkumista monin tavoin ja asettanut urheiluseurat haasteiden eteen. Tärkeä selkäranka seurojen työssä ja lasten liikuttamisessa ovat olleet innokkaat ja omistautuneet valmentajat. Urheiluketju Stadiumin Kiitos valmentajat -kampanja on kunnianosoitus kaikille heille, jotka väsymättä vievät omalta osaltaan eteenpäin Stadiumin visiota maailman aktivoimisesta. Samalla yritys haluaa myös taloudellisesti tukea seuratoimintaa, ja kuka tahansa on tervetullut asettamaan ehdolle oman valmentajansa valmentajastipendin saajaksi.

Ehdokasasettelu on käynnissä 1.10.–21.11.2021, jonka jälkeen Stadiumin nimeämä raati valitsee kolme valmentajaa, jotka kukin saavat 5 000 euron stipendin seuratoimintaansa käytettäväksi.

Kampanjan tavoitteena on kerätä laajasti ehdokkaita eri lajien parista ympäri Suomea. Kampanja käynnistyy Stadiumin videolla, jossa tunnetut suomalaiset urheilijat pääsevät kertomaan omasta valmentajastaan ja tämän tärkeästä roolista omalla urheilu-urallaan. Mukana videolla nähdään muun muassa jalkapalloilija Rasmus Schüller ja korkeushyppääjä Ella Junnila.

YOUTUBE-LINKKI: https://youtu.be/pRZ9uplO6CU

Kiitos valmentajat -kampanja käynnistyy 1.10.2021.  Lue lisää https://www.stadium.fi/kiitos-valmentajat

LISÄTIETOJA:

press@stadium.com

Stadium on Ruotsin suurin urheiluketju, jolla on noin 180 myymälää Ruotsissa, Suomessa ja Norjassa. Stadium-myymälöiden lisäksi yrityksellä on useita erikoiskonseptin myymälöitä kuten Stadium Ski, stadium.fi ja Stadium Outlet. Stadium on perheyritys, jonka omistaa 100 %:sesti perhe Eklöf.