Suomalainen A.S.Helsingö tuo korkealuokkaista kotimaista designia koteihin ilman kovaa hintalappua

Suomalaisyritys A.S.Helsingö mullistaa kiintokalustemarkkinoita yhdistämällä IKEA:n kaapinrungot laadukkaisiin kotimaisiin kaapinoviin ja vetimiin. Verkkokaupasta tilattaviin tuotteisiin voi tutustua etukäteen yrityksen showroomilla ja asiakkaan ostokokemusta tuetaan henkilökohtaisella opastuksella ja neuvonnalla.

Laadukkaista designkalusteista joutuu Suomessa maksamaan niin, että harvalla on siihen varaa. Samalla yhtä harva löytää etsimänsä kiintokalusteiden persoonattoman valikoiman äärellä. A.S.Helsingö on designyritys, joka myy IKEA:n kaapinrunkoihin sopivia laadukkaita ovia ja vetimiä. Näin syntyy laadukkaita ja persoonallisia keittiöitä, vaatekaappeja ja senkkejä aivan uudessa hintaluokassa.

”Haluamme tuoda laadun ja aidot materiaalit kaikkien kuluttajien saataville. Peruskeittiön hinnalla voi nyt luoda yksilöllisen, omaa persoonallisuutta heijastavan keittiön, jossa vallitsee ikuinen sunnuntaitunnelma” kertoo Anssi Jokinen, toinen A.S.Helsingön perustajista.

Yhtälö on yksinkertainen ja uniikki: IKEA:n hinta-laatu-suhteeltaan erinomaiset rungot saavat A.S. Helsingön käsittelyssä päälleen viimeisteltyjä ja harkittuja, Suomessa suunniteltuja ja valmistettuja ovia ja vetimiä. Ovet valmistetaan perinteisiä menetelmiä ja käsityötaitoja hyödyntäen Järvi-Suomessa. Kupariset ja messinkiset vetimet kiillotetaan käsityönä. Kalusteista rakentuvat asiantuntijoiden avulla niin persoonalliset keittiöt kuin laadukkaat vaatekaapit ja senkit.

”Tekemällä asioita uudella tavalla digitaalisia mahdollisuuksia hyödyntäen, pystymme tuomaan laadukkaan designin kaikkien saataville. Vapautamme ihmiset luomaan omannäköisensä kodin kohtuuhinnalla,” valottaa Sebastian Schauman, A.S.Helsingön toinen perustaja.

A.S.Helsingön tuotteet tilataan helsingo.com-verkkokaupasta. Sivustolta saa henkilökohtaista opastusta ja neuvontaa niin keittiön kuin muiden kaapistojen rakentamiseen. Ensimmäinen showroom avautuu loppuvuodesta 2016 Helsingin keskustaan tukemaan verkkokauppaa, minkä jälkeen yrityksen on tarkoitus avata showroomeja ulkomaille IKEA:n jalanjäljissä.

Sebastian Schauman, toimitusjohtaja, +358 50 5873 588

Anssi Jokinen, operatiivinen johtaja, +358 400 846 070

Tutustu A.S. Helsingön valikoimaan: www.helsingo.com

Instagram: https://www.instagram.com/a.s.helsingo/

Facebook: https://www.facebook.com/A.S.Helsingo/

A.S.Helsingö

A.S.Helsingön missiona on tuoda persoonalliset ja laadukkaat keittiöt, kaapistot ja senkit yhä useamman kuluttajan saataville. A.S.Helsingön suunnittelemat kalusteet ovat kohtuuhintaisia, koska ne rakentuvat IKEA:n kaapinrunkojen päälle. Suomessa suunnitellut ja valmistetut laadukkaat ovet ja vetimet helsingo.com-verkkokaupasta. Lisäksi tarjolla on tasoja, hanoja ja altaita. Digitaalisissa kanavissa ja showroomeissa asiakasta palvellaan yksilöllisesti parhaan lopputuloksen saamiseksi.