Suosittu suomalainen beatboxaaja Felix Zenger valloittamassa Kaakkois-Aasiaa ja Australiaa

Maailmantähtien kuten Pharrell Williamsin kanssa esiintynyt suomalainen beatboxaaja Felix Zenger on parhaillaan kuukauden pituisella kiertueella, jonka aikana hän esiintyy Kaakkois-Aasian ja Australian suurkaupungeissa. Zenger on matkahakukone momondo.fin kanssa yhteistyössä järjestetyllä kiertueella 28.1.–28.2. Kiertueen etappeja ovat muun muassa Filippiinien Manila, Singapore, Indonesian Bali sekä Australian Melbourne ja Sydney.

”Mahtava fiilis olla kiertueella Aasiassa taas. Beatboxaus on täällä todella suosittua ja moni beatboxaaja on aloittanut nähtyään mun videoita YouTubessa. Trooppinen ilmasto on myös ihan mukavaa vastapainoa Suomen talvelle. Odotan myös innolla Australian kiertuetta Tuomon kanssa. Se on ensimmäinen kiertueeni ulkomailla hänen kanssaan”, Zenger kertoo.

Zenger on keikkaillut Aasiassa aiemminkin sekä soolokiertueilla että yhteistyössä Iiro Rantala New Trion ja Don Johnson Big Bandin kanssa. Tämänkertaisen kiertueen aikana Zenger esiintyy sekä itsenäisesti että Tuomo Prättälän kanssa. Lisäksi Zenger tuomaroi beatboxauskilpailuja ja ohjaa työpajoja, joissa koulutetaan paikallisia beatboxaajia.

Zengerin suosiosta kertoo muun muassa miehen suosituimman YouTube-videon keräämä huima 37 miljoonaa katselukertaa. Lisäksi Zengerin ensimmäisen, vuonna 2011 julkaistu sooloalbumi ”Won’t Say A Thing” nousi Suomen virallisen albumilistan sijalle 21.

Zengerin kiertuekuulumisia voit seurata artistin YouTube-kanavalla, Facebookissa ja Instagramissa.

Lisätiedot:

Ulla Helander

Miltton

ulla.helander@miltton.fi

momondosta:

momondo.fi on ilmainen ja riippumaton kansainvälinen matkahakusivusto, joka vertailee miljardeja lento-, hotelli- ja matkahintoja. momondo on voittanut lukuisia palkintoja, ja sitä ovat suositelleet useat johtavat kansainväliset mediat, kuten CNN, The New York Times ja The Daily Telegraph. momondon pääkonttori sijaitsee Kööpenhaminassa, ja yritys palvelee matkustajia 30 markkina-alueella. momondon mobiilisovellukset ovat saatavilla ilmaiseksi iPhone-, Android- ja Blackberry-laitteille.