Susanna Eskola Miltton Networksiin

Ison-Britannian Suomen suurlähetystön poliittisen ja viestintäosaston apulaispäällikkö, VTM Susanna Eskola siirtyy Miltton-ryhmän palvelukseen. Eskola on nimitetty viestintäkonsultiksi vaikuttajaviestintään erikoistuneessa Miltton Networksissa.

”Susannalla on vahva kokemus Suomen ja Ison-Britannian julkisen sektorin organisaatioista sekä Euroopan komissiosta. Susannan erityisosaaminen täydentää Miltton Networksin vaikuttajaviestinnän palvelutarjontaa ja vahvistaa entisestään tiimiämme erityisesti vankkaa kansainvälistä osaamista vaativissa toimeksiannoissa”, kertoo Miltton Networksin toimitusjohtaja Jussi Kekkonen.

Eskolan vastuulle tulevat kansainvälisten toimeksiantojen lisäksi erityisesti vaikuttajaviestinnän tutkimukset ja analyysit.

”Olen todella innoissani päästessäni osaksi Miltton Networksin vahvaa asiantuntijatiimiä. Toivon, että pääsen hyödyntämään aiemmissa työtehtävissäni kartuttamaani yhteiskunnallista ja viestintäosaamista sekä antamaan oman panokseni Miltton Networksin kasvuun ja kehitykseen”, sanoo Susanna Eskola.

Aiemmin Miltton-ryhmään kuuluvan Miltton Networksin asiantuntijoiksi ovat siirtyneet pääministeri Jyrki Kataisen poliittinen erityisavustaja Jussi Kekkonen, Veikkauksen entinen toimitusjohtaja ja Suomen Olympiakomitean puheenjohtaja Risto Nieminen sekä valtiovarainministeri Jutta Urpilaisen erityisavustaja Matti Hirvola.

Susanna Eskola aloittaa Miltton Networksin palveluksessa toukokuussa 2013.

Toimitusjohtaja Jussi Kekkonen, Miltton Networks, 040 504 5199

Miltton Group on Suomen johtava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton ja Miltton Networks. Ryhmän palveluksessa on noin 75 henkilöä, ja sen myyntikate oli vuonna 2012 noin 5,9 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 30 %. Miltton Groupin omistaa Helsingin pörssissä listattu sijoitusyhtiö Norvestia Oyj, toimitusjohtaja Mathias Järnström sekä kolme työntekijäosakasta. Miltton Networks on vaikuttajaviestintään erikoistunut asiantuntijaorganisaatio, jonka toimitusjohtajana toimii Jussi Kekkonen.