Tarvitsetko treenimotivaatiota uuteen vuoteen? Spotify paljastaa treenimusiikin kuumimmat trendit!

• Drake, Eminem, Kanye West ja Rihanna hallitsevat treenisoittolistoja
  • Spotifysta löytyy lähes 25 miljoonaa treenisoittolistaa
  • “Dance Workout” on suosituin treenisoittolista
  • Norjassa, Islannissa ja Ruotsissa kuunellaan eniten treenimusiikkia koko maailmassa

Lupasitko itsellesi saavuttavasi kesäkunnon vuonna 2017? Spotify julkaisee tänään suosituimmat treenisoittolistat, artistit ja kappaleet sekä koviten musiikin tahtiin treenaavat maat antaakseen tukea edessä olevaan kunnonkohotuskoitokseen. On aika laittaa kroppa liikkeelle musiikin tahtiin!

Lanteiden keinutus on tehokas tapa joulukilojen karistukseen. Spotifyn kuunteluhistoria osoittaakin, että Dance Workout on suosituin Spotifyn treenisoittolista. Treenaajat liikkuvat erityisesti hip hopin tahtiin, ja artistit kuten Drake, Eminem, Kanye West ja Rihanna ovat nousseet treenilistojen suosituimmiksi artisteiksi. Heidän suosituimpia treenikappaleitaan ovat muun muassa “‘Till I Collapse” (Eminem), “Stronger” (Kanye West), “Jumpman” (Drake) ja “Work” (Rihanna).

Pohjoismaiden lämpötilat ovat alkuvuonna ehkä matalalla mutta pohjoismaalaisten sykkeet kohoavat korkealle senkin edestä! Norjassa, Islannissa ja Ruotsissa kuunellaa nimittäin eniten treenimusiikkia koko maailmassa

“Musikki voi olla iso motivaattori treenatessa – kunhan kappaleet ovat oikeanlaisia,” kertoo Spotifyn Trends Expert Shanon Cook. “Vuosi toisensa jälkeen Spotifyn käyttäjät ovat suosineet Eminemin ‘Till I Collapse’ -kappaletta treenatessaan. Kestävyydestä kertovalla biisillä on siis selkeitä hyötyjä treenatessa!”

Voit tutustua Spotifyn listaamiin treenaustrendeihin alla olevista listoista. Olit sitten fitness-intoilija tai sohvaperuna, löydät varmasti inspiraatiota Spotifyn liki 25 miljoonalta treenisoittolistalta. Tutustu Workout -kategoriaan Browse-valikosta luodaksesi vuoden dynaamisimmat treenisessiot.

Suosituimmat treenisoittolistat:

1. Dance Workout

2. Power Workout

3. Cardio

4. Para Entrenar

5. Workout Twerkout

6. Workout Remix

7. Latin Dance Cardio

8. Electro Workout

9. Workout

10. The Rock Workout

Suomen suosituimmat treenikappaleet: