Täydellinen lahja miehelle: Braun & BOSS limited edition partakone

Braun ja HUGO BOSS tunnetaan ennen kaikkea tyylikkyydestä ja laadusta. Yhteisten tavoitteidensa johdosta kaksikko päätyi ainutlaatuiseen designyhteistyöhön, jonka tuloksena syntyi BOSS-parranajokonekokoelma. Haluttu design-uutuus on erinomainen valinta lahjapakettiin olipa kyseessä isänpäivä, joulu tai muu merkkipäivä. Kokoelma on saatavilla rajoitetusti ja vain rajoitetun ajan.

Braunin BOSS-mallit ovat ammentaneet inspiraationsa muotitalon ajanmukaisesta ja elegantista suunnittelustaan. Nuo elementit yhdistyvät tekniseen muotoiluun ja erinomaiseen suorituskykyyn, jotka ovat vuosien saatossa muodostuneet Braunin kulmakiviksi. Näiden elementtien pohjalta syntynyt yhteistyö tarjoaa miellyttävän ja tyylikkään parranajoelämyksen.

-Merkkipäivien aikaan parranajokone on melko tavallinen lahja miehelle. Miehet sekä käyttävät että arvostavat tällaista lahjaa, sanoo Peter Wallentin, PR Manager Braun, Norden. Olen varma, että moni mies haluaa omistaa ainutlaatuisen ja upean BOSS-parranajokoneen.

Braunin BOSS-parranajokoneita on saatavana kolmessa eri mallissa. Series 7-sarjan 790cc-mallin sekä Series 5-sarjan 590cc-mallin mukana tulee nahkainen musta säilytyskotelo BOSS-nimikoinnilla. Series 3-sarjan 390cc-malli myydään yhdessä BOSS:in neoprenisen pussukan kanssa.

Series 7-sarjan 790cc-mallin suositushinta on 359 euroa. Series 5-sarjan 590cc-mallin suositushinta on 279 euroa ja Series 3-sarjan 390cc-mallin 189 euroa.

Lisätietoja Braunista:

Peter Wallentin, PR-päällikkö Braun Norden

Puhelin: +46 8 5352 84 56

S-posti: wallentin.p@pg.com

Lisätietoja ja kuvia tuotteista:

Noora Vappula, Miltton Oy

Puhelin: +358 50 527 5292

S-posti: noora.vappula@miltton.fi

P&G Beauty

P & G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P & G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P & G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P & G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Aussie®, Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, VIVA®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® ja tuoksut Hugo®, Boss® och Lacoste®. www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P & G: sta ja sen tuotemerkeistä.