Täydennä tulevana syksynä asuasi Iberon koruilla

​Iberon syksyn ja talven kolme korukokoelmaa ovat täynnä upeita yksityiskohtia

Jokainen nainen tietää, että asusteilla saadaan aikaan ihmeitä tylsähköihinkin asuihin. Korut ovat olennainen osa pukeutumista ja korutrendit kulkevatkin käsi kädessä muun muodin kanssa. Voit täydentää asuasi runsailla korumäärillä tai valita vain sen yhden, ehkä vähän näyttävämmän korun asusi kruunuksi. Iberon syksy/talvi 2010-2011 -mallisto seuraa viilenevän syksyn kuumimpia trendejä. Linjoja on kolme: Glam Rock, Rustic Roots ja Harmonies.Yhdisteletpä sitten linjoja keskenään tai pysyt ainoastaan yhdessä, korostat persoonallisuuttasi ja piristät sekä uudistat yleisilmettäsi. Korumaailman muoti on tulevana syksynä ja talvena kiehtovaa ja tarjolla on paljon erilaisia upeita koruja. Niin romanttinen kuin rohkeakin syksyinen tunnelma syntyy Iberon koruista.

Puolen vuosisadan ajan Iberon tärkeimpänä tavoitteena on ollut kannustaa suomalaisia naisia korostamaan kauneuttaan myös arkena. Ibero
perustettiin vuonna 1951, ja on jo toisessa polvessa oleva perheyritys. Yrityksen toimitusjohtajana toimii Janne Rautio. Yhtiö on saavuttanut
paikkansa eräänä alansa suurimpina yrityksinä Suomessa. Ibero on erikoistunut muotikoruihin ja aurinkolaseihin ja toimii edelläkävijänä myös
kosmeettisten tarvikkeiden suunnittelu-, maahantuonti- ja markkinointiyhtiönä. Idänkauppaan on panostettu suuresti ja tuotteet ovatkin saavuttaneet
tunnettavuutta hyvin myös Baltiassa ja Pietarissa.Yhtiön pääkonttori ja näyttelytila sijaitsevat Helsingin Pitäjänmäessä.
9.7.2010
Täydennä tulevana syksynä asuasi Iberon koruilla
Iberon syksyn ja talven kolme korukokoelmaa ovat täynnä upeita yksityiskohtia
Seuraamalla kansainvälisen muodin villejä virtauksia Ibero on suunnitellut täydellisen koruvalikoiman syksy/talvi 2010-2011 -mallistolleen, joka ilmenee kolmen eri kokoelman muodossa. Moderni ja graafinen Glam Rock huutaa mustaa. Koristeellisessa Rustic Rootsissa on aistittavissa pehmeää maalaishenkeä ja englantilaishenkistä retroa. Elegantti Harmonies on nimensä mukaisesti rauhallinen ja klassinen naisellisuutta korostava kokoelma. Iberolla onkin syksyksi ja talveksi tarjota paljon näyttäviä koruja.
Syksy tuo uusia muotoja ja materiaaleja korumallistoon
Korumaailman muoti on tulevana syksynä ja talvena kiehtova ja tarjolla on paljon erilaisia koruja. Trendeistä nousevat esille niin pehmeä naisellisuus ja maanläheiset sävyt kuin myös glitteri ja kimallus glamrock-henkisesti pukeutuvalle. Mustaan yhdistetään muun muassa yönsinistä ja harmaata. Kaikissa malliston kolmessa eri kokoelmassa hallitsevana elementtinä on lasihelmi ja niissä esiintyvät myös luonnonmateriaaleista nahka ja mokka .
Rannekoruja käytetään runsaasti ja niitä käytetään ranteessa useampaakin samaan aikaan. Sormuksien mallit ovat muodokkaita ja näyttäviä.

Tiina Lahtinen, Ibero Oy, +358 50 522 6821, tiina.lahtinen@ibero.fi
Lehdistömateriaali ja tuotelainaukset: Miltton Showroom, Jenny Åkerfeldt, +358 45 657 9607, jenny.akerfeldt@miltton.fi