Täyteläiset herkut talvi-iltoihin

Syksy kolkuttelee jo ovella, mutta onneksi pakastealtaan kautta voi sukeltaa takaisin kesäisiin muistoihin. Mikä onkaan ihanampaa, kuin kääriytyä lämpimiin viltteihin ja upottaa lusikkansa jäätelökulhoon hyvän elokuvan ääressä? Toisin kuin voisi kuvitella, jäätelö maistuu suomalaisille herkkusuille myös vuoden kylmimpänä aikana: jopa 40 % koko vuoden jäätelöistä nautitaan talvikautena! Tämän vuoden jäätelötalvi tarjoaa runsaita makuelämyksiä ja klassisia kotipakkauksia jokaiseen makuun!

Ingman – hyvän resepti on yksinkertainen

Vahvasti suomalainen Ingman kehittelee ja valmistaa jäätelönsä kotoisassa Sipoossa. Avainlipulla varustetut suosikkijäätelöt painottavat laadukkaita raaka-aineita ja suomalaiseen suuhun sulavia yhdistelmiä!

Ingman 1l kotipakkaukset

Bravonakin tutuksi tullut banaani-suklaajäätelö maistuu lapsuudelta! Suomalaisten herkkusuiden toiveisiin Facebookissa on nyt vastattu, ja tämä nostalginen makuyhdistelmä palaa jäätelöaltaisiin tulevana syksynä. Suklaakermajäätelö hienoisella banaanin maulla osoittaa, että usein yksinkertaiset asiat ovat niitä parhaita! 3,19 €.

Kingis – suurella sydämellä

Jäätelöpuikkojen kuningas, Kingis, on raivannut tiensä suomalaisten pakastelokeroihin pysyvästi. Ensi vuonna 35-vuotisjuhlaansa viettävä suklainen klassikkoherkku jatkaa menestystarinansa toteuttamista vuoden jokaisena päivänä!

Kingis Suklainen rouhe on ansainnut paikkansa yhtenä suosituimmista Kingis-puikoista, ja nyt sitä saa myös kotiin ostettavissa monipakkauksissa. Herkullista vaniljakermajäätelöä suklaisella rouheella sekä suklaanmakuisella kuorella ja sisustalla; ja mikä parasta, täysin laktoosittomana! Pieneen makeannälkään soveltuvat 60 ml:n pikkupuikot kätkevät kuorensa alle tutut maut – pienemmässä koossa, mutta aina suurella sydämellä! 4,49 €.

Ingman Creamy – jäätelöiden kermaa

Ingman Creamy yhdistää maailman parhaat jälkiruoat suomalaiseen kermajäätelöön! Tyylikkäät makuelämykset tekevät jokaisesta lusikallisesta erityisen – on kyseessä sitten perhepäivällinen tai oma hemmotteluhetki kotisohvalla. Kaikki Creamy-jäätelöt ovat joko vähälaktoosisia tai laktoosittomia, ja niiden kotimaisuudesta kertoo Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-merkki.

Ingman Creamyn uutuusmaku English Mint vie kielen mennessään! Raikasta minttukermajäätelöä korostavat täyteläinen suklaanmakuinen kastike ja rouhe sekä samettiset suklaalastut. Sipoossa valmistettu English Mint on täydellinen jälkiruoka talviseen illallispöytään sekä täysin laktoositon herkku koko perheelle! 5,29 €.

Magnum - nautiskelijoille

Juhlavuottaan viettävä Magnum on tutkitusti täydellinen jäätelö*! Ensiluokkaisesta suklaastaan tunnettu brändi takaa vastuullisen kaakaon hankkimisen yhteistyössä Rainforest Alliancen™ kanssa, joten herkutella voi hyvällä omallatunnolla.

Rakastettua Magnum Chocolate & Raspberrya saa nyt tosiherkuttelijoille sopivassa kotipakkauksessa. Kuohkea suklaakermajäätelö, kirpeä vadelmakastike ja mukaan rouhitut tumma- ja maitosuklaapalat saavat veden herahtamaan kielelle. Onneksi uudesta 450 ml:n paketista riittää pidempäänkin nautintoon! 4,89 €.

Tofuline – sallittu nautinto

Soijapohjaista suosikkijäätelöä Tofulinea tuskin erottaa kermaisista kanssasisaristaan! Sarja tarjoaa kutkuttavia makuelämyksiä jokaiselle jäätelön ystävälle – myös maitoallergikoille, laktoosi-intolerantikoille, keliaakikoille sekä vegaaneille.

Täyteläinen ja runsas, silti täysin maidoton! Kaikille sallittua Tofuline-jäätelöä saa nyt mansikanmakuisena puikkona monipakkauksessa. Pirteän mansikkainen soijajäätelö on viimeistelty mansikkahillolla ja koko komeuden kruunaa kaakaokuorrute – ota ja nauti! 4,99 €.

Sandwich Piparkakku – rakastettu keksijäätelö piparikuoressa

Mistä on talven paras herkku tehty? Neilikasta, kanelista, inkivääristä… Siis piparkakusta! Sandwich on jouluinen jäätelöuutuus, jossa herkullinen vaniljakermajäätelö on paketoitu mausteiseen piparkakkukeksiin. Tänä vuonna joulu voi olla vaikka päivä! 1,29 €.

*92 % kuluttajista pitää Magnumia täydellisenä jäätelönä. Lähde: Buyers and Non-Buyers.

UK and IT BASES II re-stager test results July 2013

Lisätiedot uutuustuotteista:

Soile Seppälä, markkinointipäällikkö / Unilever Finland Oy
soile.seppala@unilever.com

Riitta Jantunen, viestintäpäällikkö / Unilever Finland Oy
riitta.jantunen@unilever.com

Iida Valin, viestinnän suunnittelija, PR / Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

Tuotekuvat medialle:
www.opv-media.com

Käyttäjätunnus: Unilever
Salasana: SFPictures

Unilever

Yli 190 maassa toimiva Unilever on yksi maailman johtavia päivittäistavaroiden tuottajia. Yhtiön elintarvike-, hygienia- ja kodinhoitotuotteita käyttää yli kaksi miljardia ihmistä päivittäin ja 70 % maailman kotitalouksista. Unileverin tuotevalikoimaan kuuluu maailman tunnetuimpia tuotemerkkejä, kuten Knorr, Omo, Dove, Sunsilk, Hellmann's, Lipton, Magnum, Rexona ja Axe. Suomessa valikoimaa täydentävät Turun Sinappia sekä Ingmanin jäätelöt. Unilever työllistää yli 173 000 henkilöä ympäri maailman, joista noin 270 toimii Suomessa. Unilever on noteerattu Dow Jones Sustainability World -indeksissä jo 14 vuotta peräkkäin.

Lisätietoja Unilever Sustainable Living Plan -ohjelmasta: www.unilever.com/sustainable-living/

Lisätietoja Unileveristä ja sen tuotemerkeistä: www.unilever.fiwww.unilever.com

Lisätietoja Ingmanista: www.ingman.fi