Täyttä höyryä! Electroluxin uudet silitysradat pitävät lempivaatteesi kauniimpina pidempään

Vaatteiden silittämistä pidetään usein pakollisena pahana: lempivaatteita halutaan vaalia, mutta tylsänä ja vaivalloisena pidettyä silittämistä lykätään viimeiseen asti. Electroluxin uusi QuickSteam silityskeskus ja 4Safety™Precision höyrysilitysrauta tekevät sileää jälkeä helposti, nopeasti ja turvallisesti — pitäen samalla hyvää huolta vaatekaappisi aarteista.

Hellää huoltoa höyryllä

Höyry on ryppyisten tekstiilien lempeä pelastaja. Kostea vesihöyry auttaa avaamaan tekstiilien kuituja, jolloin ne palautuvat helpommin oikeille paikoilleen kuuman raudan alla. Koska Electroluxin uudet höyrysilitysraudat vapauttavat enemmän höyryä, ei silitysrautaa tarvitse painaa voimakkaasti kankaan siliämiseksi. Näin arvokkaat vaatteet säästyvät turhalta rasitukselta ja säilyvät kauniimpina pidempään.

Electroluxin uusi QuickSteam-silityskeskus lämpenee täyteen tehoonsa jopa 90 sekunnissa, mikä ilahduttaa kiireisen pukeutujan aamuja. Tehokkaan höyryntuottonsa ansiosta QuickSteamia on mahdollista käyttää myös pystyasennossa, jolloin mekot ja puvut voi silittää suoraan henkarista roikkuen. Höyryn määrä on tasalaatuinen riippumatta siitä, missä kulmassa rautaa käyttää.

Uusia vaatteita ei kannata pilata heti huonolaatuisella silitysraudalla. Raudan epätasainen pohja voi jopa repiä herkkien tekstiilien kuituja. Naarmuuntumaton Electrolux 4SafetyPrecision -silitysrauta lipuu sulavasti kankaan pinnalla antaen sileimmän mahdollisen lopputuloksen. Satojen pohjassa sijaitsevien höyryaukkojen ansiosta silittäminen on nopeaa ja jälki tasalaatuista. Raudan kapea INOX-kärki ulottuu näppärästi myös ahtaimpiin paikkoihin, kuten nappien väliin ja vetoketjujen reunuksille.

Turvallisuus ennen kaikkea

Tehokkuutensa ja hellävaraisuutensa lisäksi Electroluxin uudet silitysraudat ovat nyt entistä turvallisempia. Silitysrautojen virta katkeaa automaattisesti, jos laitetta ei ole käytetty hetkeen. Electrolux 4SafetyPrecision -silitysrauta alkaa automaattisesti jäähtyä 30 sekunnin jälkeen, jos laite unohtuu vaakatasoon. Tämä toiminto säästää kodin lisäksi myös vaatteita ikäviltä vahingoilta. QuickSteam-silityskeskuksen ThermoSafe-merkkivalo kertoo myös, milloin laite on turvallista säilöä takaisin kaappiin; kun raudan lämpötila laskee alle 40 asteen, valon väri vaihtuu.

Electrolux QuickSteam (ovh 169 eur)

Electrolux 4Safety™Precision -silitysrautaa on saatavilla kolmessa mallissa: EDB6120 Blue, (ovh 79,90) EDB6130 Steel Blue (ovh 84,90) ja EDB6146GR Green (ovh 89,90).

Arto Arhipoff, tuotteet ja markkinointi
Oy Electrolux Ab
p. 0400 438 903 tai +358 30 600 51 52
arto.arhipoff@electrolux.fi

Iida Valin, viestintä ja PR
Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

www.electrolux.fi

Electrolux

Electrolux on maailman johtava kotitalouksiin ja ammattikäyttöön tarkoitettujen kodinkoneiden valmistaja. Yhtiö myy vuosittain yli 40 miljoonaa tuotetta 150 maahan. Electroluxin ydintoimintaa on tuottaa innovaatioita, jotka on huolellisesti muotoiltu, perustuvat kuluttajatutkimukseen ja vastaavat sekä kuluttajien että ammattilaisten tarpeisiin. Electrolux valmistaa jääkaappeja, astianpesukoneita, pesukoneita, pölynimureja, liesiä ja ilmastointilaitteita. Yhtiön tunnetuimmat tuotemerkit ovat Electrolux, AEG, Eureka ja Frigidaire. Vuonna 2012 Electroluxin myynti oli 13 miljardia euroa (110 miljardia SEK) ja työntekijöitä yhtiöllä oli maailmanlaajuisesti 59 000. Lisätietoja Electroluxista löytyy osoitteista www.electrolux.com/press ja www.electrolux.com/news.