Tehokas ja tyylikäs Braun MX2050 -tehosekoitin kestää kovaa käyttöä ja konepesun

Braun asettaa jälleen muotoilun etusijalle tuotekehityksessään – luopumatta kuitenkaan käyttäjäystävällisyydestä ja funktionaalisuudesta. Tehokas Braun MX2050 -tehosekoitin on hyvä esimerkki siitä miten nämä tavoitteet on saavutettu.

”Tiedämme, että muotoilu on erittäin tärkeä asia suomalaisille kuluttajille myös kodinkoneiden saralla. Kodinkoneen on oltava tyylikkäästi muotoiltu, jotta sen voi pitää esillä keittiössä”, sanoo Peter Wallentin, Braunin Pohjoismaiden PR-päällikkö. ”Hyvä muotoilu ei kuitenkaan yksinään riitä, sillä se on vain yksi asia, johon ihmiset kiinnittävät huomiota ostotilanteessa. Erityisesti kodinkoneissa monipuolisuus ja käyttäjäystävällisyys ovat tärkeitä ominaisuuksia. Jos tuotteen voi lisäksi pestä astianpesukoneessa, on se kuluttajille yleensä tärkeä lisäominaisuus. Tämän tehosekoittimen myötä uskomme saavuttavamme keittiössä puuhastelevien vaatimukset parhaalla mahdollisella tavalla.”

Braun MX2050 on tyylikkäästi muotoiltu tehosekoitin, jossa on 525 wattia, viisi eri sekoitusnopeutta sekä pulssitoiminto nopeita ja lyhyitä sekoituksia varten. Tehosekoittimessa on tilava 1,75 litran lasikannu, jonka ansiosta suuriakin määriä voi valmistaa kerralla. Lasikannu ja tehokas moottori mahdollistavat myös vaativampien tehtävien kuten jään murskaamisen nopeasti ja helposti. Tehosekoitin sopii kaikkeen hedelmäsoseista kuumiin keittoihin tai jäämurskaa sisältäviin drinkkeihin. Isommatkin työt hoituvat täydellisesti vain parissa sekunnissa.

Lasikannussa on integroitu tasomitta ja irrotettava kansi. Ruostumattomasta teräksestä valmistetut terät ovat helposti irrotettavissa, mikä tekee puhdistuksesta yksinkertaista ja turvallista. Lasikannu, kansi ja terät kestävät astianpesukonepesun. Braun MX2050 -tehosekoittimeen integroidun turvajärjestelmän ansiosta kone toimii ainoastaan kun terät ja kannu on asetettu oikein paikoilleen. Tuotteen hintasuositus on 89 euroa.

Lisätietoja Braunista:
Peter Wallentin, PR-päällikkö Braun Pohjoismaat
Puhelin: +46 8 5352 84 56
S-posti: wallentin.p@pg.com

Lisätietoja ja kuvia tuotteista:

Eveliina Nieminen, Miltton
Puhelin: +358 45 657 9607
S-posti: eveliina.nieminen@miltton.fi

Procter & Gamble

Yli neljä miljardia kertaa päivässä käyttävät ihmiset ympäri maailman Procter & Gamblen tuotteita arjessaan. Yrityksellä on laaja kuluttajatuotevalikoima. Pohjoismaissa markkinoindaan mm. seuraavia merkkejä: Pampers, Always, Alldays, Yes, Ariel, Aussie Head & Shoulders, Wella, Vicks, Pringles, Gillette, Oral-B, Duracell ja Braun. Yrityksellä on 127 000 työntekijää, jotka työskentelevät yli 80 maassa. Lisää tietoa löydät osoiteesta www.se.pg.com.