TERVETULOA YHTEISKUNNAN UUDISTAMISEN FOORUMI NAANTALI 24H:N AVAJAISTILAISUUTEEN KESKIVIIKKONA 12.6.

Toista kertaa järjestettävän kaksipäiväisen tapahtuman avaavat Pulitzer-palkittu amerikkalainen kirjailija ja toimittaja Anne Applebaum sekä Suomen evankelis-luterilaisen kirkon arkkipiispa Tapio Luoma. Lisäksi alussa kuullaan tervehdys pääministeri Antti Rinteeltä. Aloituspuheenvuorot lähestyvät kansallisen ja kansainvälisen tulevaisuuden yhdessä rakentamiseen liittyviä kysymyksiä eri näkökulmista.

Medialla on mahdollisuus haastatella tapahtuman järjestäjien edustajia ja osallistujia keskiviikkona 12.6. klo 12-13.30 ja arkkipiispaa klo 9.30-11.

Aika: 12.6.2019 klo 11-13.30
Paikka: Naantalin Kaivohuone

Mitä: Naantalissa 12.–13. kesäkuuta toista kertaa järjestettävä yhteiskunnan uudistamisen foorumi Naantali 24h kokoaa yli sata vaikuttajaa taloudesta politiikkaan ja teknologiasta kulttuuriin määrittelemään uusiksi Suomen ja Euroopan lähitulevaisuuden keskeisiä kysymyksiä ja vastauksia. Tapahtuma järjestetään yhteisvoimin ja mukana ovat tänä vuonna Naantalin kaupunki, Akava, Fortum, Konecranes, Miltton, SAK ja SATO. Järjestäjien edustajat antavat medialle haastatteluja paikan päällä.

Alkusanojen jälkeen Naantali 24h -foorumin reilu sata osallistujaa jakautuvat kahteentoista työpajaan, joissa sukelletaan Suomen ja Euroopan tulevaisuuden suuriin kysymyksiin iltapäivän ajan yllättävissä kokoonpanoissa.

Lisätiedot:
Ona Aula
Miltton
ona.aula@miltton.fi

Naantali 24h kotisivut

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.