Toni Kokko Miltton-ryhmän palvelukseen

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän pääsihteeri Toni Kokko on nimitetty vaikuttajaviestinnän johtavaksi asiantuntijaksi 8.6.2015 alkaen.

Toni Kokolla (VTK) on vahva kokemus politiikan asiantuntijatehtävistä. Milttonille Kokko siirtyy Perussuomalaisten eduskuntaryhmän ryhmäkanslian pääsihteerin tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt mm. vakuutusalalla asiantuntijatehtävissä.

”Miltton Networks tekee tärkeää työtä suomalaisen elinkeinoelämän ja yhteiskunnan rajapinnassa. On tärkeää, että yritysten ja yhteiskunnan eri toimijoiden välillä vallitsee aktiivinen ja jatkuva dialogi. Miltton Networks edistää tätä elintärkeää vuorovaikutusta ja luo samalla modernia vaikuttajaviestinnän kulttuuria. Lähden mielelläni osaltani viemään tätä työtä ja toimialaa eteenpäin”, Kokko toteaa.

Miltton Networks on Suomen johtava vaikuttajaviestinnän asiantuntijaorganisaatio, jonka palvelut on tiiviisti integroitu osaksi Miltton-ryhmän kokonaisvaltaista ja kanavariippumatonta palvelutarjontaa.

”Vahvuutemme ovat juuri Tonin kaltaiset, monipuolisen ja keskenään erilaisen taustan omaavat ihmiset. Toni täydentää erinomaisesti koko Milttonin osaamispalettia”, sanoo Miltton Networksin toimitusjohtaja ja osakas Jussi Kekkonen.

Toni Kokon lisäksi Miltton Networksin johtavina asiantuntijoina työskentelevät mm. Jussi Kekkonen, Anna-Mari Vimpari ja Ville Kopra.

Jussi Kekkonen, Toimitusjohtaja ja osakas, Miltton Networks, 040 5045 199
Toni Kokko, 050 5916 221

Miltton Group on Suomen johtava viestintätoimistoyhtymä, jonka muodostavat tytäryhtiöt Miltton, Miltton Singapore, Miltton Creative ja vaikuttajaviestintään erikoistunut Miltton Networks.

Missiomme on yksinkertainen: haluamme olla maailman paras kumppani suomalaisille organisaatiolle ja Suomessa toimiville kansainvälisille brändeille. Tällä hetkellä tehtävää toteuttaa noin 120 milttonlaista, joiden vahvuutena on laaja-alainen tausta ja osaaminen.

Olemme kansainvälisistä ketjuista riippumaton ja itsenäinen kotimainen toimija. Tämä mahdollistaa vahvasti kasvuhakuisen ja asiakkaiden tarpeisiin pohjautuvan liiketoiminnan kehityksen.