Työnantajabrändien kilpailu The Magnet Employer Branding Awards järjestetään Suomessa toista kertaa

Pohjoismainen The Magnet Employer Branding Awards järjestetään tänä vuonna toista kertaa Suomessa. Kilpailu on muodostunut jo perinteeksi Norjassa ja Ruotsissa.

Kilpailussa palkinnot myönnetään työnantajakuvan ideoimisessa ja kehittämisessä ansioituneille työnantajille yhteensä neljässä kategoriassa: Best Employer Brand Campaign, Creating an Employer Brand, Engaging Employee Advocacy Initiative ja Wild Ideas. Lisäksi finalistien joukosta yksi palkitaan Grand Prix -palkinnolla.

Organisaatiokategorioiden lisäksi kilpailussa on kaksi henkilösarjaa: Employer Brand Professional (agency) ja Employer Brand Professional (inhouse).

Vuoden 2024 Magnet-ehdokkaat

Ehdokkaita on neljässä työnantajakategoriassa yhteensä 20 kilpailutyötä ja Employer Brand Professional -sarjoissa yhteensä 10 henkilöä. Kilpailun voittajat selviävät Magnet Awards -tapahtumassa, joka järjestetään 24. huhtikuuta Milttonilla, Helsingin Haapaniemessä. Alla on ehdokkaat listattuna kategorioittain.

Best Employer Brand Campaign: Fazer, If, Kesko, Mehiläinen, Sweco

Engaging Employee Advocacy Initiative: LähiTapiola, OP Ryhmä

Wild Ideas: Caverion, Nordea, PwC Finland, Sitowise, Valtra / AGCO

Creating an Employer Brand: Airbus Defence and Space, CGI, Innofactor, If, OP Ryhmä, PwC Finland, Terveystalo, Yle

Employer Brand Professional (agency):

Essi Salonen, Choice HR
Lauri Vaisto, Duunitori
Nea Raaska, TalentBee
Nora Nykänen, Employer Branding Agency Emine
Phuong Tran, Finders Seekers

Employer Brand Professional (inhouse):

Anna Ahokas, Fortum
Erja Vilja, OP Ryhmä
Helidona Dehari, Nordea
Maiju Karppinen, Airbus Defence and Space
Reetta Rautkivi, Mehiläinen

Magnet Awards -tapahtumassa puhuvat Boltin Kadi Poll, Metson Christina Poulsen ja Nielsen IQ:n Anna Bertoldini. Tapahtuman juontajana toimii Lotta Backlund. Lisää tietoa tapahtumasta ja lipunmyynnistä on sivuilla magnetawards.fi.

Kilpailun järjestämisestä vastaavat rekrytointi- ja työnantajakuvayritys Finders Seekers, konsulttiyritys Miltton, työnantajakuvayritys Universum sekä työnantajakuvayritys Instar EBC. Kilpailun pääsponsorina toimii vuonna 2024 Jobly.

Mika Sallinen, Magnet Awards Suomen perustajajäsen
mika.sallinen@universumglobal.com