Upea G Lounge Skybar & Club avautuu 17.9. kauppakeskus Forumin katolle

G Lounge Skybar & Club on tuorein Helsingin harvoista kattobaareista. Sen sijainti on on uniikki – baari sijaitsee Forumin kauppakeskuksen katolla 8. ja 9. kerroksessa.

G Lounge Skybar & Club toivottaa tervetulleeksi kaikki modernit, tyylikkäät, elämäniloiset ihmiset, jotka haluavat avoimin mielin tutustua toisiinsa. G Loungen perustajat kokevat, että aika, Helsinki ja sen ihmiset ovat ajaneet ihmisryhmien tarkoitushakuisen lokeroinnin ohi. Vaikka baarin perusta on heteroystävällisessä gay-kulttuurissa, tervetulleiksi toivotetaan kaikki avarakatseiset ja monimuotoisuutta tasavertaisesti kunnioittavat ihmiset. Tarkoitus on vain yksinkertaisesti viihtyä, tutustua uusiin persooniin, rentoutua ja pitää hauskaa.

G Loungen asiakkaille tarjotaan kolme toisiinsa yhteydessä olevaa tilaa, joilla kaikilla on kuitenkin selkeästi oma funktionsa. Kahdeksannen kerroksen pääsali on tunnelmallinen lounge-tila, jossa on haluttu panostaa asiakkaiden viihtyvyyteen laadukkaalla sisustuksella ja harkitulla designilla sekä modernilla yleistunnelmalla, jota tukee rento mutta tarkkaan valittu lounge-musiikki.

Yhdeksännen kerroksen lasiterassi on upea paikka ihailla Helsingin keskustaa kattojen yli. Kaikki kaupungin maamerkit ovat suoraan silmien edessä ja auringosta voi nauttia koko päivän; toisaalta lasitetun terassin näkymät kaupungin sydämeen ovat kuin vuodenaikojen mukaan vaihtuva taulu. Päivällä terassina toimiva samppanja- ja viinibaari muuttuu iltayöstä huikeaksi clubiksi DJ Awan kanssa. Kukapa voisi sanoa juhlineensa aamuun asti keskustan kattojen yllä? Tarjolla on jotain uutta, joka on pakko kokea.

VIP-loungen voi myös varata yksityistä illanviettoa varten. VIP-lounge on varustettu omalla rauhalla, sohvaryhmillä, isolla tv:llä ja omalla terassilla istuinryhmineen ja myös sen terassilta avautuu upea keskustamaisema.

G Lounge on auki joka päivä aamu 12:sta aamuyöhön kello 04:ään. Baari tarjoaa uniikin miljöön lisäksi monipuolisen valikoiman viinejä, samppanjoita, oluita, drinkkejä ja muita juomia.

Tutustu myös G Loungen mobiiliappiin ja Facebook-sivustoon ja pysyt jatkuvasti ajan tasalla vaihtuvista tuotteista ja tarjouksista.

Tervetuloa! Astu Simonkatu 8 porttikongista sisään suoraan hisseillä 8. kerrokseen.

Timo Partanen, ravintoloitsija, p. 040 579 384, timo.partanen@glounge.fi

Janne Laitinen, toimitusjohtaja, p. 040 555 1501, janne.laitinen@glounge.fi