Uudistunut JC vaihtaa nimensä ja aloittaa syksyn julkkisten tähdittämällä farkkukampanjalla

Vaateketju JC laajentaa juuri myymäläkonseptiaan ja muutoksen aikana päivitetään uusiksi myös ketjun nimi: Jeans Company. Nimenmuutos on osa suurempaa uudistusta jonka JC toteuttaa tänä syksynä. Tavoitteena on olla markkinoiden paras ja suurin farkkuketju. Syksyn starttaa JC:n suuri mainoskampanja ”Jeans for all”, jossa esiintyy useita ruotsalaisia julkkiksia, kuten Anton Hysén, Caroline Winberg, The Local Firm, Adam Tensta, Matias Varela ja Anine Bing.

JC:n päätavoitteena on keskittää huomiota entistä paremmin laajaan farkkuvalikoimaansa, olipa kyse sitten eri farkkumerkeistä tai malleista. Näin JC tulee kiinnostamaan luonnollisesti laajempaa kohderyhmää. Nimenmuutos Jeans & Clothes:ista uuteen Jeans Company:n on merkittävä virstanpylväs myymäläkonseptin uudistamisessa.

–JC on markkinajohtaja farkuissa ja onkin ollut aina vahva tällä alalla,
mutta haasteena on nyt jalostaa JC brändiä ja saada lisää asiakkaita
tutustumaan hienoon, suureen farkkuvalikoimaamme. Siksi nyt
onkin täydellinen aika vaihtaa nimemme Jeans Companyksi, koska
panostamme entistä enemmän farkkuihin. Lisäksi esittelemme farkkuihin
täydellisesti sopivan päivitetyn ja modernisoidun vaatemallistomme.
Asiakkaiden on saatava selkeä kuva JC:n tuotevalikoimasta ja tarjonnasta,
sanoo Marthyn Inghman, JC:n toimitusjohtaja.

JC:n suuressa syyskampanjassa ”Jeans for all” voidaan nähdä useita kuuluisia henkilöitä, malleja, suunnittelijoita, taiteilijoita, näyttelijöitä ja muita muodin ammattilaisia eri aloilta. Mukana ovat Ruotsin Let’s Dance voittaja Anton Hysén, The Local Firm -merkin suunnittelijat Richard Hutchinson ja Axel Nyhage, suunnittelija Rasmus Wingårdh ja
entinen JC:n farkkuguru Mats Andersson, näyttelijät Matias Varela, Mathilda von Essen ja Cissi Forss, huippumalli Caroline Winberg, artisti Adam Tensta, malli ja muotibloggari Anine Bing, Pour -merkin suunnittelija Robert Berggren, muodin ammattilaiset Filippa Berg, Billie Josephson ja Nike Felldin, mediapersoona Parisa Amiri yhdessä mallien Louise Zetterström, Erik Andersson, Moa Åberg, Rogéh Dupé ja Karin Andersson kanssa.

– Tuntuu uskomattoman hienolta julkaista tällainen sekamelska ainutlaatuisia,
mielenkiintoisia ihmisiä samassa kampanjassa. Haluamme
näyttää että meiltä löytyy farkut kaikille, riippumatta persoonasta,
tyylistä tai vartalonmuodosta, sanoo Marthyn Inghamn.

Oman Crocker -farkkumerkin lisäksi JC myymälöistsä myydään useita farkkubrändejä kuten: Levi’s Lee, Wrangler, Replay, Tiger Jeans, G-Star, Denim is Dead, Nudie, Diesel ja Local Firm. JC Jeans Company on markkinajohtaja farkuissa Ruotsissa. Muotiketjuun kuuluu noin 120 myymälää Ruotsissa ja
Suomessa. JC kuuluu RNB Retail and Brands konserniin aivan kuten Polarn o. Pyret, Brothers, Sisters, Departments & Stores sekä Kosta Outlet. Marthyn Inghamn aloitti JC:n toimitusjohtajana elokuussa 2011. Hänellä on vuosien vankka kokemus farkku- ja vaatealalta, viimeisimpänä Levi’s Mens Europen VT toimitusjohtajana.

Painokelpoiset kampanjakuvat:
Käyttäjätunnus: JC
Salasana: press

Vesa Kemppainen, JC Jeans & Clothes
010 217 7800, vesa.kemppainen@jc.rnb.se

Farkuilla on aivan oma energia ja sielu.
Farkut ovat demokraattiset ja
tasa-arvoiset. Farkut edustavat
luovuutta ja vapautta. Senpä takia me
rakastamme farkkuja ja kaikkea mitä
niihin liittyy. Me olemme farkkufirma ja
elämme farkkudiggareiden muodostamassa
maailmassa. Farkut on kaikille!
Jeans for all!

JC Jeans Company on farkkuihin