Uudistunut klassikko on täällä – Electrolux Assistent

Kuka sanoi, että laadukkaan yleiskoneen tulisi näyttää tylsältä toimiakseen loistavasti? Kotikeittiöiden uudistunut klassikko, Electrolux Assistent loihtii monimutkaisetkin ruoat helposti, ulkonäöstä tinkimättä.

Leipä, pasta, jauheliha ­ – ruoka maistuu paremmalta käsintehtynä tarkoin valikoiduista, tuoreista raaka-aineista. Itse tehty ruoka vaatii kuitenkin paljon silppuamista, sekoittamista, jauhamista ja vatkaamista… Onneksi Electrolux Assistent on suunniteltu helpottamaan vaativiakin kotikokkailuja.

“Electrolux Assistent auttaa kotikokkeja saavuttamaan parhaat tulokset mahdollisimman helposti ja mukavasti. Laadukkaan keittiöveitsen tapaan Electrolux Assistent on tehty kotikokin keittiön kulmakiveksi. Laite on jämäkkä, ja huoliteltu muotoilu tekee siitä myös kauniin lisän keittiöön”, toteaa Electroluxin tuotelinjapäällikkö Katja Eerola.

Jo isoäidit luottivat Assistentiin

Electrolux on soveltanut vuosikymmenten kokemustaan Michelin-tähdillä varusteluista ravintolakeittiöistä luodessaan päivitettyä versiota legendaarisesta Electroluxin Assistentista, johon jo isoäidit luottivat.

Kymmentasoinen nopeudensäätö, 1000 watin moottori ja yhtenäinen ruiskuvalettu metallirunko tekevät laitteesta aikaa kestävän ja tarpeeksi jykevän minkä tahansa ruoka-aineen käsittelyyn.

Electrolux Assistent on saatavissa punaisena, mustana tai valkoisena. Electrolux Assistentin perusmallissa ovat mukana vatkain, sekoitin ja taikinakoukku. Mustaan malliin kuuluvat lisäksi sekä lihamylly että vihannesleikkuri. Kaikissa malleissa on teräksinen, tilava 4,8 litran kulho ja lisäksi pienempi 2,9 litran teräskulho.

Krominen ja kiiltolakattu Electrolux Assistent on suunniteltu säilytettäväksi esillä keittiössä:

”Tutkimustemme mukaan kuluttajat haluavat laitteita, jotka on muotoiltu säilytettäviksi keittiötasoilla. Electrolux Assistent viestittää, että pidät ruoanlaitosta ja olet hyvä siinä”, kertoo Katja Eerola.

Electrolux Assistentin suositushinta on mallista riippuen 499 - 599 €.

Kuvia saa pyynnöstä osoitteesta: iida.valin@miltton.fi