Uudistuva OP laajentaa yhteistyötä Milttonin kanssa markkinointiviestintään

OP laajentaa yhteistyötä Miltton-ryhmän kanssa markkinointiviestintään. Uusin askel otettiin, kun OP valitsi Miltton-ryhmän viime keväänä perustaman tytäryhtiön Miltton Creativen kumppanikseen syksyllä järjestetyssä mainostoimistokilpailutuksessa.

”Median murros ja asiakaslähtöisyys edellyttävät uusia malleja: kehitämme monikanavaista ja vuorovaikutteista asiakaskokemusta ja panostamme laadukkaisiin sisältöihin. Kasvava omien medioiden rooli ja digitaalisuus haastavat meidät myös viestinnän ja markkinoinnin integroimiseen”, kertoo OPn viestintäjohtaja Carina Geber-Teir.

”Miltton Creative vakuutti monikanavaisella strategisella näkemyksellä sekä loistavalla kuluttajaymmärryksellä. Milttonin vahvuus on kokonaisvaltainen 360-ajattelu. Haemme luovuutta ja inspiraatiota ja odotuksemme Milttonin suuntaan ovat korkealla”, sanoo Geber-Teir.

”OP on lempeä ja notkea jättiläinen, joka määrätietoisesti valloittaa finanssialaa uudistamalla koko toimialan käytäntöjä. On ilo olla mukana rakentamassa uutta asiakasomisteista OPta”, toteaa Olli Sirén, Miltton Creativen toimitusjohtaja.

OP: Carina Geber-Teir, viestintäjohtaja, puh. 040 5024 697

Miltton Creative: Olli Sirén, toimitusjohtaja, puh. 040 7644 288

OP on Suomen suurin finanssiryhmä, joka tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen kokonaisuuden pankki-, varallisuudenhoito- ja vakuutuspalveluja. OPn perustehtävänä on edistää asiakasomistajien, asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, hyvinvointia ja turvallisuutta. Tavoitteena on tarjota markkinoiden paras ja monipuolisin keskittämisetujen kokonaisuus. OP Ryhmän muodostavat noin 180 osuuspankkia sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Ryhmässä työskentelee 12 000 työntekijää. OP on myös Suomen johtava vahinkovakuuttaja. OP tarjoaa henkilö- sekä yritys- ja yhteisöasiakkailleen monipuolisen ja kattavan vakuutusturvan. Vahinkovakuutustoiminnan muodostavat Pohjola Vakuutus, A-Vakuutus, Eurooppalainen sekä Baltiassa toimivat Seesam-yhtiöt.

Miltton Creative on Milttonin keväällä 2014 perustama tytäryhtiö, joka täydentää Miltton-ryhmän markkinointiviestintä-, mainos- ja digitaalisen suunnittelun osaamista.

Miltton Group on Suomen suurin viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Singapore, Miltton Networks ja Miltton Creative. Ryhmän palveluksessa on yli 100 henkilöä, ja sen myyntikate oli vuonna 2013 noin 8 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta noin 30 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.