Uusi Geisha Harmony täydentää Fazerin klassista Geisha-tuotemerkkiä

Geisha Harmony tuo harmoniaa arkeen

Fazer lanseeraa Geisha-tuotemerkin alle täysin uuden Geisha Harmony -tuoteperheen. Geisha Harmony on suklaa todelliseen itsensä hemmotteluun, nautiskeluun sekä unelmointiin.

Nykypäivän vaativa arki on täynnä kiirettä ja tasapainottelua työn, kodin sekä harrastusten välillä. Balanssin hakeminen kiireettömistä hetkistä on tärkeää.

”Kiireisen arjen vastapainoksi kaipaamme harmoniaa. Sitä saamme helposti pienillä jokapäiväisillä valinnoillamme. Arvokas hetki omaa aikaa antaa tervetulleen irtioton päivään”, kertoo hyvinvoinnin huippuasiantuntija Marika Borg.

Geisha Harmony tuo nautintoa monille aisteille: uudet pehmeät manteli- ja vaniljatäytteet yhdistettynä herkulliseen maitosuklaaseen sekä kauniiseen muotoon luovat tasapainoisen suklaaelämyksen. Upean lootuksenkukanmuotoisen konvehdin ovat muotoilleet graafiset suunnittelijat Aino-Maija Metsola ja Georgi Eremenko vain Geisha Harmony -tuotetta varten. Vesivärimaalauksin kuvitetut hienostuneet japanilaishenkiset rasiat sopivat niin lahjaksi kuin kahvipöydän kattaukseen.

Geisha tuli markkinoille vuonna 1962 ja se on Fazerin kansainvälisin brändi. Tuotteita myydään nykyään 36 maassa.

Tuotetiedot:

Geisha Harmony -tuotteet tulevat kauppoihin lokakuussa ja ovat myynnissä ympäri vuoden.

Geisha Harmony -konvehtirasia. Konvehdit 215 gramman lahjarasiassa. Mukana kolme makua: uusi pehmeä mantelinougattäyte, jossa pieniä vohvelinmurusia ja aitoa mantelia; uusi pehmeä vaniljatryffelitäyte, jossa aitoa vaniljaa ja vohvelinmurusia; sekä tuttu herkullinen Geisha Original. Hinta noin 7,90 €.

Geisha Harmony. Yksittäiskäärityt konvehdit 145 gramman rasiassa. Uusi pehmeä mantelinougattäyte, jossa pieniä vohvelinmurusia ja aitoa mantelia. Hinta noin 5,90 €.

Huom. liitteenä hyvinvoinnin huippuasiantuntija Marika Borgin reseptit hyvinvointiin.

Lisätietoja antavat:

Markkinointijohtaja Farid Hamadi, Fazer Makeiset, p. 040 502 6890

Tiedottaja Satu Ikäheimo, p. 050 380 4996

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi(a)fazer.com

Viestintä- ja PR-toimisto Miltton

Miia Kotapalo, p. 044 539 5477, s-posti: miia.kotapalo(a)miltton.fi

Hyvinvoinnin huippuasiantuntija Marika Borg, p. 040 567 2363, s-posti: marika.borg(a)namaste.fi, www.valmennusmaailma.fi

Painokelpoiset tuote- ja tunnelmakuvat
löytyvät ilman tunnuksia Fazerin kuvapankista www.fazer.fi/kuvapankki ja siellä ”press” > ”Geisha Harmony Finland”

Fazer-konserni

Fazer-konserni sai alkunsa vuonna 1891 perustetusta perheyrityksestä, kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsinkiin. Tänään Fazer-konserni tarjoaa ruokailupalveluja sekä leipomo- ja makeistuotteita. Toimintaa on kahdeksassa maassa.  Asiakaslähtöisyys, laadukkuus ja yhteistyö ovat Fazerin toiminnan perusta. Konserniin kuuluu kaksi liiketoiminta-aluetta, Fazer Food Services ja Fazer Leipomot & Makeiset, jotka luovat makuelämyksiä omilla aloillaan.

Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli yli 1,4 miljardia euroa. Henkilöstön määrä vuonna 2009 oli lähes 17 000.

Fazer Leipomot & Makeiset

Fazer on Suomen johtava leipomoyritys ja yksi johtavista Itämeren alueella ja Venäjällä. Leipiä ja leivonnaisia valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä, jossa Fazer toimii nimellä Hlebnyi Dom. Makeistoimialalla Fazer on Suomen johtava yritys sekä vahva toimija Itämeren alueella. Makeistehtaat sijaitsevat Suomessa: Vantaalla (suklaat), Lappeenrannassa (sokerimakeiset) ja Karkkilassa (purukumit).