Uusi innovatiivinen Braun SkinSpa virkistää talven kalpeaa ja kuivaa ihoa kuorien sekä epiloiden

Braun lanseeraa uuden innovatiivisen kauneudenhoitolaitteen - Silk-épil 7 SkinSpa:n - jossa yhdistyvät karvanpoisto sekä sonic-teknologiaa hyödyntävä kuorintaominaisuus. Tuloksena on kokonaisvaltainen kauneudenhoitotuote, joka pitää ihon silkkisenä ja hehkuvana päästä varpaisiin ympäri vuoden. Uusi Silk-épil 7 SkinSpa antaa mahdollisuuden kokea hoitolatasoisen elämyksen kotona.

Braun Silk-épil 7 SkinSpa on uusi ja monikäyttöinen kauneudenhoitoinnovaatio. Laite tasoittaa ja kirkastaa ihoa sekä poistaa ihokarvat tehokkaasti. Lopputulos säilyy jopa neljä viikkoa.

Ihotautilääkäri tohtori Benedetta Brazzinin mukaan kuorinta on yksi tärkeimmistä kauneudenhoitorutiineista. Kuorinta poistaa kuivan, kuolleen ihosolukon ja stimuloi ihoa tehden siitä kirkkaamman ja pehmeämmän. Tämä edesauttaa myös kosteuden imeytymisen ihoon. Säännöllinen kuorinta estää myös karvojen sisäänkasvun. Braunin uusi Silk-épil 7 SkinSpa on tehokas sekä hellävarainen laite. Siinä yhdistyvät kaksi hyödyllistä hoitoa - kuorinta ja karvanpoisto. Laite tekee ihosta terveen ja nuorekkaan näköisen.

SkinSpa-epilaattori käyttää Close-Grip -tekniikkaa, jossa laitteen 40 pinsetttiä kääntyvät 15 astetta eteen- ja taaksepäin mukautuen vartalon muotoihin taaten tarkan ja pehmeän lopputuloksen. SkinSpa poistaa lyhyimmätkin karvat paremmin kuin vahatessa. Se pystyy poistamaan jopa 0,5 mm. mittaiset karvat. Kuorintatoiminto perustuu sonic-teknologiaan, jossa kuorintaharja värähtelee 3000 kertaa minuutissa poistaen kuolleet ihosolut. Laite kuorii ihon neljä kertaa tehokkaammin kuin käsineellä tai kuorintavoiteella tehty kuorinta. Laite on myös vesitiivis, joten sitä voi käyttää kylvyssä tai suihkussa, samoin kuin muitakin Braun 7-sarjan epilaattoreita. Ja mikä parasta, SkinSpa -laitetta voi käyttää yhdessä suihkugeelin tai kuorintavoiteen kanssa.

”Kuorinta on vanha ja toimiva menetelmä ihon kirkastamiseksi, ja olen varma, että useimmat ovat kuorineet ihoaan ainakin joskus. Uusi SkinSpa vie perinteisen kotikäyttöisen laitteen ammattilaistasolle. Sen avulla on mahdollista saavuttaa hoitolatasoinen lopputulos helposti kotona”, kertoo Hanna Jonasson Drotz, PR Manager Braun Beauty Norden. "Uskoakseni monet ovat odottaneet juuri tällaista kokonaisvaltaista laitetta. Siksi on hienoa tuoda markkinoille uusi SkinSpa-laite, ja antaa kaikille mahdollisuus nauttia sen tuomista hyödyistä ja pitkäkestoisista tuloksista".

Laulaja ja lauluntekijä Sofie Winterson on uuden Braun Silk-épil 7 SkinSpa -laitteen lähettiläs. Hänen intohimonsa musiikkia kohtaan yhdistyy kauniisiin kasvoihin, sääriin ja lauluääneen. Ei olekaan ihme, että juuri Sofie on valittu edustamaan laitetta. Samaan tapaan kuin Sofien musiikki kaunistaa sielua, ja saa kuulijan tuntemaan itsensä kauniiksi, kauneudenhoito voi virkistää niin kehoa kuin mieltäkin.

Braun Silk-épil 7 SkinSpa on saatavilla kaupoista helmikuusta alkaen. SkinSpa -laitetta on saatavilla eri malleissa. Laitteen hinta on alkaen 179 euroa.

Lehdistömateriaali ja testituotteet:

Noora Vappula, Miltton

Puhelin: +358 50 527 5292

S-posti: noora.vappula@miltton.fi

Lisätietoa tuotteesta:

Hanna Jonasson Drotz, PR Manager Braun Beauty Norden

Puhelin: +46 8 528 08 230

S-posti: jonassondrotz.h@pg.com

P&G Beauty

P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Aussie®, Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, VIVA®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® ja tuoksut Hugo®, Boss® ja Lacoste®. www.pg.com -verkkosivulta löydät viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G:sta ja sen tuotemerkeistä.