UUSI PAIKKA JA AIKA: Veuve Clicquot Business Woman Award 2013 Bio Rexissä ke 5.6.2013

Lehdistötilaisuus klo 12

Veuve Clicquot jakaa jo kahdeksatta kertaa Suomen Business Woman Award -palkinnon. Arvostettu, businessnaisten Oscareiksikin tituleerattu palkinto jaetaan talouselämässä menestyneelle, rohkealle ja dynaamiselle naiselle – kuten Madame Clicquot oli aikanaan. Voittajan valitsee arvovaltainen tuomaristo, johon kuuluvat Elvi Rangell, Anne Berner, Tarja Rantanen, Pekka Timonen, Hjallis Harkimo, Tommi Rasila ja Leena Niemistö.

Veuve Clicquot Business Woman Award jaetaan Bio Rexissä (Mannerheimintie 22–24) keskiviikkona 5.6.2013. HUOM! Ajankohta ja paikka ovat muuttuneet aiemmasta kutsusta voittajan työmatkan vuoksi. Vuoden 2013 palkinnon voittajaa pääsee tapaamaan etukäteen pressilounaalla klo 12, kun valintalautakunnan puheenjohtaja Elvi Rangell paljastaa voittajan. Virallisesti voittaja julkistetaan illan cocktail-tilaisuudessa, johon kokoonnutaan klo 17.30.

Merkitse aika ja paikka kalenteriisi jo nyt – tarkempaa tietoa tilaisuuden ohjelmasta lähetämme myöhemmin. Voit ilmoittautua pressilounaalle osoitteeseen moethennessy@miltton.fi.

Tervetuloa tapaamaan vuoden businessnaista!

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.