Uusissa Ihanissa maistuu ikisuosikki lakritsi

Lakritsilla on aina ollut vakaa asema suomalaisten makeistottumuksissa. Nyt herkun ystävät voivat kääntää katseensa jogurttihyllyyn. Suuren suosion saavuttaneet Ihana Greek Style -jogurtit saavat nimittäin kaksi uutta, yllättävää makua: lakritsi-mustikan ja lakritsi-sitruunan.

Ihana Greek Style -jogurtit on opittu tuntemaan yllättävistä makuyhdistelmistään – ja sama linja jatkuu edelleen. Uudet, mielenkiintoiset maut hellivät erityisesti lakritsin ystäviä, jotka voivat nyt suunnata askeleensa irtokarkkitiskin sijaan jogurttihyllyille.

Suosittujen Ihana Greek Style -jogurttien uusissa mauissa yhdistyvät tuttuun tapaan aidolla kreikkalaisella hapatteella tehty pehmeä pohja ja herkullinen kerros hilloa. Uudet maut, samettinen lakritsi-mustikka ja pirteä lakritsi-sitruuna, takaavat autenttisen, mutta intensiivisen makuelämyksen. Kaiken kruunaa tyylikäs, musta pakkaus, joka on suunnittelutoimisto Kuudennen kerroksen käsialaa.

Ihana Greek Style -jogurtit sopivat täydellisesti arjen hemmotteluhetkeen juuri silloin, kun sinulle sopii. Uudet, syntisen ihanat maut kannustavat löysäämään nutturaa ja nauttimaan elämästä. Ei muulla väliä kunhan on ihanaa!

Täysin uudenlainen herkuttelujogurtti on syntynyt Arlan Sipoon meijerissä suomalaisen tuotekehityksen tuloksena. Tuotteet ovat laktoosittomia.

Uudet Ihana-jogurtit kaupoissa. Suositushinta: 1,19 e / 150 g.

Painokelpoiset kuvat tiedotteen liitteenä ja Miltton Showroomin kuvapankissa: www.milttonshowroom.fi. Salasana ja käyttäjätunnus: toimittaja@miltton.fi

Lisätiedot medialle:

Anne Giersberg, Arla
anne.giersberg@arlafoods.com

Hanna Lehtinen, Miltton
hanna.lehtinen@miltton.fi

Arla Oy on osa kansainvälistä Arla Foodsia, joka on maidontuottajien omistama osuuskunta. Suomessa toimimme Arla Suomi -yhteistyöryhmässä, johon kuluu 10 yhteistyömeijeriä eri puolilta Suomea. Arla Suomi -yhteistyöryhmässä on kaikkiaan 640 suomalaista maidontuottajaa. Jalostamme n. 270 miljoonaa litraa suomalaista maitoa Sipoon meijerissä ja Hämeenlinnan Osuusmeijerissä. Mielestämme suomalaisella maidontuotannolla ja meijeriteollisuudella on merkittävä rooli Suomessa myös tulevaisuudessa, niin kotimarkkinoiden kuin vienninkin osalta.