VASELINE-SPRAY – kosteutettu iho yhdellä suihkauksella

Vaseline tukee ihon päivittäistä hyvinvointia jokaisessa tilanteessa. Uudet Vaseline-sprayt ovat helppoja ja nopeita käyttää ja kosteuttavat ihoa tehokkaasti. Essential moisture- ja Cocoa radiant -spray-vartalovoiteiden ainutlaatuinen koostumus imeytyy nopeasti ja kosteuttaa ihon syviä pintakerroksia jättäen iholle pehmeän ja hehkuvan tunteen.

Vaseline-sprayt tekevät ihon kosteuttamisesta nopeaa ja vaivatonta. Spray-vartalovoiteet levittyvät iholle helposti tasaisena suihkeena jättäen iholle kosteutetun tunteen hetkessä. Essential moisture- ja Cocoa radiant -sprayt ovat koostumukseltaan kevyitä, minkä ansiosta voide imeytyy nopeasti.

Vaseline on edistänyt ihmisten ihon hyvinvointia ympäri maailman jo vuodesta 1870. Vaseline-voiteiden ainutlaatuinen koostumus sitoo kosteutta ihon syviin pintakerroksiin ja tukee ihon omaa luontaista kosteustasapainoa. Toisin kuin monet muut voiteet, jotka korjaavat vain ihon pinnan näkyviä ongelmia, Vaseline-voiteiden hoitava voima perustuu ihon luontaisen toiminnan tukemiseen. Vaseline huolehtii ihostasi vuoden jokaisena päivänä, sillä terveen ja kauniin ihon salaisuus on hyvin kosteutettu iho.

Monen iho tarvitsee päivittäistä kosteutusta, mikä jää helposti kiireisessä arjessa. Vaseline-spray levittyy ja imeytyy nopeasti, jolloin vaatteet voi pukea heti päälle. Spray-vartalovoiteita voi käyttää useita kertoja päivässä ja ne on helppo napata mukaan mm. salille tai vaikka rannalle.

Essential moisture -spray kosteuttaa sekä syvähoitaa ihoa ja sisältää rauhoittavaa kaurauutetta. Miedontuoksuinen spray-vartalovoide sopii päivittäiseen ihonhoitoon.

Cocoa radiant -spray tuo trooppisen tuulahduksen iholle. Se sisältää kaakaovoita ja kosteuttaa tehokkaasti, samalla korostaen ihon luonnollista hehkua. Hennosti kookokselta tuoksuva spray-vartalovoide on kuin tehty kesäisiin päiviin.

Vaseline-sprayt, 190 ml, SVH 5,00–6,10 €

Nea Leinonen
Brand Manager / Unilever Finland Oy
nea.leinonen@unilever.com

Iida Valin
Viestintäkonsultti, PR / Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

Kuvat medialle:
www.opv-media.com
Käyttäjätunnus: Unilever
Salasana: SFPictures

Unilever
Yli 190 maassa toimiva Unilever on yksi maailman johtavia päivittäistavaroiden tuottajia. Yhtiön elintarvike-, hygienia- ja kodinhoitotuotteita käyttää yli kaksi miljardia ihmistä päivittäin ja 70 % maailman kotitalouksista. Unileverin tuotevalikoimaan kuuluu maailman tunnetuimpia tuotemerkkejä, kuten Knorr, Omo, Dove, Sunsilk, Hellmann’s, Lipton, Magnum, Rexona ja Axe. Unilever työllistää ympäri maailman yli 174 000 henkilöä, joista noin 270 toimii Suomessa.