Vastaus pussittomien imureiden tyhjennyspulmaan: UltraCaptic

Electroluxin uusi pölypussiton UltraCaptic-imuri vastaa kuluttajia askarruttavaan kysymykseen: miten tyhjentää pölypussiton imuri tekemättä sotkua? UltraCaptic tiivistää pölyt kakuksi, jolloin imurin tyhjennys on siistiä puuhaa.

Electroluxin tekemän tutkimuksen mukaan kuluttajat ovat tyytyväisiä pölypussittomiin imureihinsa, kunnes tulee aika näiden tyhjentämiselle. UltraCapticin suunnittelussa on otettu huomioon tämä haaste, ja imurin tyhjentämisestä on tehty erittäin helppoa ja siistiä.

”Pussittoman imurin tyhjentäminen saattaa olla sotkuista puuhaa. Pölysäiliöstä helposti pöllähtää tomua takaisin huoneeseen. Usein pölyt leviävät pitkin lattiaa, joten imuroinnin jälkeen joutuukin imuroimaan uudelleen. UltraCapticin kanssa tätä huolta ei ole, ” toteaa Electroluxin tuotepäällikkö Katja Eerola.

UltraCaptic on suunniteltu helpottamaan siivousta. Imuroinnin jälkeen ei tarvitse kuin kääntää kevyesti kahvasta ja tiivistää säiliön sisältö ”pölykakuksi”. Kun säiliö irrotetaan ja salpa avataan, tiivis ”pölykakku” tipahtaa siististi roskakoriin. Pölyn tiivistäminen myös lisää säiliön tilaa, ja näin tyhjentämisvälit pitenevät.

Vähemmän ääntä ja laadukasta muotoilua

Kaikki UltraCaptic-mallit ovat tehokkaita siivousapureita, jotka tekevät puhdasta jälkeä kerralla. Aerodynaaminen AeroPro Silent -suulake vähentää imuroinnista syntyvää ääntä. Osassa malleista on mukana erikoissuulakkeet lemmikkien karvojen ja parkettilattioiden imuroimiselle.

UltraCapticin design on saanut inspiraationsa imurin läpi kulkevasta ilmavirrasta. Kirkkaanväriset imurit tuovat esille imurin eri toiminnalliset osat sellaisina kuin ne ovat ilman, että näitä olisi piilotettu kuoren alle. Imurin metalliset yksityiskohdat, alumiininen teleskooppiputki ja hopeavärillä korostettu suulake luovat laadukkaan vaikutelman.

UltraCaptic-imurilla on pidennetty viiden vuoden takuu. Kun imurin rekisteröi Electroluxin nettisivuilla, saa imurille kolmen vuoden lisätakuun normaalin kahden vuoden lisäksi.

UltraCaptic-imurin suositushinta mallista riippuen 349−549 €.

Kuvia saa pyynnöstä osoitteesta: iida.valin@miltton.fi