Verkkokauppaostosten kotiinkuljetuksiin saa nyt lisäpalveluita kuukausitilauksena – Budbee tuo Suomeen Budbee Plus -jäsenyyden

Budbee Plus on käytössä jo Ruotsissa ja aukeaa nyt myös suomalaisille. Palvelun käyttäjä saa verkkokauppatilauksensa kotiovelle räätälöidyllä palvelulla: kaikki Budbeen kautta tehdyt verkkokauppatilaukset toimitetaan kotiovelle asiakkaan asettaman, personoidun aikataulun mukaisesti. Palvelu on hyvä esimerkki Budbeen tahtotilasta mullistaa verkkokaupan asiakaskokemus.

Budbee on ruotsalainen teknologiastartup, joka on lyhyessä ajassa saavuttanut Ruotsin markkinajohtajan aseman verkkokauppatilausten kotiinkuljetuksissa. Omaan teknologiseen innovaatioonsa nojaava yritys tahtoo mullistaa verkossa shoppailun viimeisen vaiheen ja pyrkii pakettien kotiinkuljetuksissa myös Suomen markkinajohtajaksi.Budbee kertoo ajattelevansa kotiinkuljetuksen uudella tavalla – niin kuin se olisi pitänyt ajatella aina verkkokaupan yleistymisestä saakka. Yritys haluaa Budbee Plus -palvelunsa avulla palvella asiakaskuntaa, joka tekee verkkokauppa-ostoksia säännöllisesti ja haluaa sujuvoittaa pakettiliikennettä.

”Budbeellä pyrimme aina luomaan asiakkaan näkökulmasta parhaan mahdollisen palvelukokemuksen. Budbee Plus -jäsenyys on niille, jotka shoppailevat verkossa usein, ja arvostavat pakettitoimitusten helppoutta ja räätälöityä palvelua. Se on hyvä esimerkki siitä, mille tasolle palvelukokemus voidaan viedä”, kertoo Rita Kerola, Budbee Suomen kaupallinen johtaja.

Paketit kotiovelle henkilökohtaisen aikataulun mukaan

Budbee Plus on pakettien kotiinkuljetusten kuukausijäsenyys, joka mahdollistaa sen, että kaikki Budbeen kautta tilatut paketit tuodaan asiakkaalle tämän valitseman aikataulun mukaisesti. Asiakas luo henkilökohtaisen tilausaikataulunsa, jonka mukaan paketit saapuvat kotiovelle ja mahdolliset palautukset hoidetaan samalla.

Jäsenet saavat sovelluksessa myös muita etuja, ja tulevaisuudessa palveluun lisätään uusia ominaisuuksia. Budbee Plus -jäsenyys maksaa 4,9 euroa kuukaudessa tai vuodessa 49 euroa.

Budbee uskoo verkkokaupan kasvun jatkuvan globaalisti vuonna 2021, sillä koronan vuoksi moni on siirtynyt verkko-ostamiseen pysyvästi. Tiukentuvassa kilpailussa tulevat Budbeen mukaan pärjäämään yritykset, jotka ylittävät asiakkaiden odotukset ja tarjoavat ainutlaatuisia palveluita ennen muita.

“Budbee Plus on hyvä esimerkki siitä, millaisia palveluita verkkokaupan kasvu ja sen ympärille rakentuvat innovaatiot tuovat mukanaan. Kun paketit toimitetaan jäsenyyden avulla niin, että toimitus istuu asiakkaan jokapäiväiseen elämään, asiakas säästää paljon aikaa ja energiaa, ja näin hänen kokemuksensa verkkokauppashoppailustakin on kokonaisuudessaan parempi”, Kerola summaa.

Budbee kertoi aiemmin tänä vuonna keränneensä yli 52 miljoonan euron rahoituksen viimeisimmällä rahoituskierroksellaan. Yritys aikoo keskittää varat kansainväliseen laajentumiseen. Lisäksi yritys investoi teknologiaan ja prosesseihin, joilla voidaan entisestään vahvistaa asiakaskokemusta sekä edistää kestävää kehitystä.

Aleksi Poropudas, Head of Operations, Finland

aleksi.poropudas@budbee.com

+358 400 922 301

Rita Kerola, Head of Commercial, Finland