Viaplay mukana missä ja milloin tahansa – viihdettä matkalla ilman internet-yhteyttä

Rantalomilla sekä viikonloppu- ja työmatkoilla on nyt mahdollista katsoa omia suosikkisarjoja ja -elokuvia helposti myös ilman internet-yhteyttä. Viaplayn offline-toiminnon ansiosta matkustellessa ei tarvitse enää murehtia pätkivästä yhteydestä tai kalliista maksuista.

Viaplayn offline-toiminnon avulla on mahdollista katsoa useimpia Viaplayn elokuvia ja tv-sarjoja iOS- ja Android-laitteilla myös silloin, kun internet-yhteyttä ei ole. Internet-yhteys saattaa usein olla matkustellessa puutteellinen tai kallis, mutta offline-toiminnon avulla ohjelmien katselu onnistuu helposti myös näissä tilanteissa. Käyttäjä voi ladata haluamansa sarjan tai elokuvan ja katsoa sen myöhemmin missä tahansa täysin ilman lisäkustannuksia.

-          Viaplay perustuu käytettävyyteen, joten sitä on voitava hyödyntää milloin ja missä käyttöympäristössä tahansa. Voidaksemme täyttää lupauksemme, on tärkeää pystyä tarjoamaan suosittuja elokuvia, sarjoja ja urheiludokumentteja myös tilanteissa, joissa käyttäjä ei pysty tai halua käyttää internetiä, esimerkiksi matkalla ollessaan, kertoo Viaplayn toimitusjohtaja Niclas Ekdahl.

Offline-toiminnon käyttöä varten on kirjauduttava tabletin tai matkapuhelimen Viaplay-sovellukseen. Ladattu materiaali on käytettävissä laitteessa 30 päivää, ja sisällön voi poistaa katsomisen jälkeen tallennustilan säästämiseksi.

Offline-toiminto on oleellinen osa Viaplayn tarjontaa ja siitä ei tule lisämaksua. Viaplay on käytettävissä seuraavissa käyttöympäristöissä: PC- ja Mac-tietokoneet, älypuhelimet, joissa on Android- tai iOS-käyttöjärjestelmä, tabletit, Viaplay-digiboksi, Smart TV -televisiot, PlayStation® 3 sekä Xbox 360.

Lue lisää Viaplaysta osoitteessa: www.viaplay.fi

Lisätiedot:
Janette Cohen, PR Manager
Puhelin: +46 (0)73 6991978
Sähköposti: janette.cohen@viaplay.com

Tietoja Viaplaysta
Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun verkkopalvelu. Viaplay tarjoaa sarjojen kokonaisia tuotantokausia, markkinoiden suurimman valikoiman uusia menestyselokuvia ja suoria maailmanluokan urheilulähetyksiä, kuten Englannin Premier League, UEFA Champions League, NHL ja Formula 1. Viaplay on käytettävissä tietokoneissa, älypuhelimissa, tableteissa, Smart TV -televisioissa, Viasat-digibokseissa sekä Xbox 360- ja Playstation 3 -pelikonsoleissa. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi.

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.