Victor Snellman vahvistamaan Milttonin sijoittajaviestintäpalveluita

Victor Snellman tuo Milttonin monialaiseen osaajajoukkoon kokemusta varsinkin liiketoiminnan kehittämisestä sekä yksityissijoittajille kohdistuvasta viestinnästä. Hän aloittaa Milttonilla johtavana asiantuntijana 28.8.2024.

Snellman toimii tällä hetkellä Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtajana. Hän on kokenut pääomamarkkinoiden ja sijoittamisen ammattilainen, jolla on mittava tausta liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin kehittämisestä. Snellman on nykyisessä tehtävässään keskittynyt erityisesti organisaation strategiseen johtamiseen, jäsenkasvun edistämiseen ja sidosryhmäsuhteiden vahvistamiseen. Hän on myös menestyksekkäästi kasvattanut Suomen Osakesäästäjien jäsenmäärää ja lisännyt organisaation tunnettuutta laajalla ja vaikuttavalla viestintäkampanjoinnilla. Ennen Osakesäästäjiä Snellman on toiminut muun muassa liiketoiminnan kehitystehtävissä teollisuudessa.

”Olen iloinen, että voin Milttonilla tukea listayhtiöitä ja listalle aikovia yrityksiä suomalaisten yksityissijoittajien palvelemisessa. Sijoittajat edellyttävät yhtiöiltä kykyä viestiä sijoittajatarinansa mahdollisimman selkeästi. Uskon, että kokemukseni sijoittajien kanssa työskentelystä ja liiketoiminnan ymmärrys teollisuudesta palvelevat hyvin tätä tarvetta”, kertoo Snellman. Snellman odottaa pääsevänsä ratkaisemaan hyvinkin erilaisia ja vaativia haasteita yhdessä asiakasyritysten kanssa.

"Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista neuvonantoa, mutta myös haastaa heitä tarjoamalla jatkuvasti uusia näkökulmia. Uskomme myös, että markkinat piristyvät Suomessa ja Pohjoismaissa, mikä näkyy listautumishankkeiden määrän kasvuna. Victorin liiketoimintaosaaminen, asiakasymmärrys ja viestintätaidot vastaavat hyvin näihin tarpeisiin. Haluamme jatkuvasti kehittää sijoittajaviestinnän neuvonantopalvelujamme ja kasvattaa asiakaskuntaamme," toteaa Tero Huovinen, Milttonin sijoittajaviestintäliiketoiminnasta vastaava johtaja.

Lisätietoja

Tero Huovinen, Milttonin sijoittajaviestintäliiketoiminnasta vastaava johtaja, tero.huovinen@miltton.com, puh. 050 409 9373

Victor Snellman, puh. 050 352 4442

Miltton on kasvava pohjoismainen konsulttitalo, joka työllistää yli 400 eri alojen asiantuntijaa. Milttonista löytyy niin liike-elämän, kulttuurin, luovuuden, mediakentän, kansalaisjärjestöjen, politiikan, tutkimuksen, urheilun kuin monen muunkin alueen moniosaajia Helsingissä, Brysselissä, Tukholmassa, Tallinnassa, Kiovassa ja Washington DC:ssa.