Vidal Sassoon Salonist™ – innovaatio hiusten kotivärjäykseen

Vidal Sassoon esittelee uuden vallankumouksellisen kotikäyttöön tarkoitetun Vidal Sassoon Salonist ™ -hiustenvärjäysmenetelmän. Uudessa innovatiivisessa kaksivaiheisessa värinlevitysprosessissa käsitellään tyvikasvu ja hiusten pituudet erikseen. Uuden tekniikan avulla on mahdollista saavuttaa luonnollinen ja intensiivinen värjäystulos ilman kampaamokäyntiä.

Monet hiuksiaan kotona värjäävät naiset kokevat värjäystuloksen usein latteaksi tai epätasaiseksi, ja hiuksissa on usein värjäyksen jälkeen ei-toivottuja kuparin sävyjä*. Värjäystulos heikkenee usein ajan myötä, kun samaa hiusväriä käytetään toistuvasti. Kampaajat värjäävätkin tyven ja latvat erikseen saadakseen aikaan luonnollisen ja siistin lopputuloksen. Kaksivaiheinen värjäysprosessi on välttämätön, koska tyvestä kasvava uusi hius ja jo ennestään värjätyt hiusten pituudet imevät itseensä eri määrän väriä.

Vidal Sassoon, joka on aina ollut pioneeri hiustenhoidossa ja hiustrendeissä, on kehittänyt uudentyyppisen hiusvärin, joka on saanut inspiraationsa hiusmuotoilijoiden kampaamoissa käyttämistä tuotteista ja menetelmistä.
– Uuden Vidal Sassoon Salonist ™ -sarjan taustalla on tieteellisen tutkimustyön tuoma ymmärrys hiusten kuidun, rakenteen ja pinnan ominaisuuksista. Yhdistämällä tämän ymmärryksen kampaamoissa käytettyihin välineisiin ja menetelmiin, olemme luoneet uuden tuotteen, joka tavoittaa hiusten yksilölliset tarpeet, kertoo Vidal Sassoonin tutkimusjohtaja Maria Castan.

Kaksivaiheinen värinlevitysprosessi
Kaksivaiheinen värinlevitysprosessi yhdistää reologian, opin nesteiden muodonmuutoksista ja virtauksista, ja innovatiivisen seerumin. Tuloksena on hiusväri täynnä säkenöivää syvyyttä ja sävyä, joka levittyy tasaisesti tyvestä latvaan.

Askel 1 – tyvikasvu: Uusi Vidal Sassoon Salonist ™ -hiusvärikoostumus on suunniteltu levitettäväksi kulhon ja siveltimen avulla, aivan kuin kampaamoissa. Hiusväriseos levitetään hiusten tyveen värin mukana tulevan siveltimen avulla.

Askel 2 – pituudet: Mukana tuleva seerumi muuntaa seoksen helposti levitettäväksi emulsioksi. Seerumi lisätään tyvin värjäyksestä jäljelle jääneen hiusväriseoksen joukkoon, ja seos levitetään hiusten pituuksiin.

– Vidal Sassoon on hiustenhoidon innovaattori. Uusi Vidal Sassoon Salonist ™ mahdollistaa onnistuneen hiustenvärjäyksen kotona. Tulos on vaikuttava – hiusväristä tulee yhtenäinen ja intensiivinen, kertoo hiusmuotoilija, kampaaja ja Vidal Sassoonin brändilähettiläs Tomas Edlund.

Vidal Sassoon Salonist ™ lanseerataan 24 eri sävyssä. Tuotteet ovat saatavilla päivittäistavarakaupoista 30. huhtikuuta 2015 lähtien hintaan 13,95 €.

Tuotekuvat ja -näytteet:
Katja Nyman
Miltton
katja.nyman@miltton.fi

Sigrid Barnekow
Vidal Sassoon / P&G Beauty
barnekow.s@pg.com

P&G Beauty P&G Beauty making beauty dreams real. P&G on johtava kansainvälinen kauneudenhoitoon erikoistunut yritys. Sillä on yli 100 tuotemerkkiä, joita myydään 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa luotettuja tuotemerkkejä vastaamaan kuluttajien tarpeisiin, kuten Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® sekä Hugo®-, Boss®- ja Lacoste®-tuoksut. Lue tuoreita uutisia ja kiinnostavaa tietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä sivustossa http://www.fi.pg.com.