Viisi vinkkiä kesähelteillä viilentymiseen Panasonicin kanssa

Panasonicin energiatehokkaat ja terveyttä edistävät ilmastointiratkaisut tarjoavat viilennystä kesän kuumiin päiviin. Innovatiiviset järjestelmät parantavat sisäilman laatua, suojaavat sähkölaitteita ja tarjoavat pitkäikäistä viilennystä sekä mukavuutta.

Kesän korkeat lämpötilat tuovat vuosittain esiin ilmastoinnin merkityksen sisätiloissa. Ilmastointi parantaa tehokkuutta kesällä tarjoamalla viileämmän sisäympäristön ja auttaa samalla vähentämään kehon jäähdytysjärjestelmän kuormitusta. Panasonicin innovatiiviset ilmastointiratkaisut tarjoavat energiatehokkaita ja mukavia vaihtoehtoja sopivan lämpötilan ylläpitoon ympäri vuoden. Ne eivät vain viilennä sisäympäristöä, vaan tuovat monia etuja, kuten puhtaampaa sisäilmaa, energiansäästöä sekä mukavuutta arkeen.

Panasonic tarjoaa viisi arvokasta vinkkiä kodin tai työpaikan viilentämiseen, jotka auttavat selviytymään kuumista kesäpäivistä:

1. Vähennä kehon rasitusta: Panasonicin ilmastointijärjestelmien avulla voit ylläpitää miellyttävää sisälämpötilaa, mikä vähentää kehoon kohdistuvaa rasitusta ja auttaa keskittymään paremmin työhön tai muihin tehtäviin.
  1. Paranna ilmanlaatua: Ilmastointi suodattaa haitallisia hiukkasia, kuten pölyä ja siitepölyä, ja säätelee ilmankosteutta, mikä parantaa ilmanlaatua sisätiloissa erityisesti kesäkuukausina. Panasonicin innovatiivinen nanoe™X-teknologia parantaa sisäilman laatua poistamalla epäpuhtauksia, bakteereja ja hajuja. Se löytyy useista Panasonicin ilmastointilaitteista ja myös erillisenä kattoon asennettavana nanoe™X-generaattorina.
  1. Tehosta elektroniikan toimintaa: Ilmastointi pitää sähkölaitteet ja elektroniikan viileämpänä, mikä parantaa niiden tehokkuutta, pidentää niiden käyttöikää sekä säästää korjauskustannusten kuluja.
  1. Energiatehokkuus keskipisteenä: Panasonic suunnittelee ilmastointijärjestelmänsä vähemmän energiaa kuluttaviksi ja tehokkaammiksi, mikä vähentää ympäristövaikutuksia ja alentaa energialaskuja.
  1. Älykkäät ohjausratkaisut: Panasonicin Smart Cloud -järjestelmä mahdollistaa laitteiden etäohjauksen ja -valvonnan, mikä optimoi ilmastointijärjestelmän energiatehokkuuden ja mukavuuden. Pilvipohjaiset ohjausjärjestelmät tarjoavat reaaliaikaista tietoa energiankulutuksesta ja auttavat tunnistamaan lisäsäästömahdollisuuksia. Lisäksi laitteet voidaan yhdistää ääniavustajiin, mikä tekee niiden ohjauksesta entistäkin helpompaa.

Panasonicin ilmastointiratkaisut tarjoavat miellyttävän ja terveellisen sisäympäristön ympäri vuoden. Yli 60 vuoden kokemuksella ja myymällä yli 120 maahan ympäri maailmaa, Panasonic on kiistatta yksi johtavista lämmitys-, viilennys- ja jäähdytysalan yrityksistä.

Lisätietoja Panasonicin ilmastointilaitteista ja viilennysratkaisuista löydät osoitteesta www.aircon.panasonic.eu

Alina Ylimäki, Miltton
alina.ylimaki@miltton.com

Panasonic-konserni on yksi maailman johtavista innovatiivisen teknologian ja uusien ratkaisujen kehittäjistä. Panasonic palvelee maailmanlaajuisesti kuluttajaelektroniikka-, rakennus-, auto- ja viestintäalojen asiakkaita, teollisuutta sekä energiasektoria. Konsernin yhtiörakenne muuttui 1.4.2022 niin, että hallintayhtiö Panasonic Holdings Corporationin alla toimii nyt kahdeksan liiketoimintayhtiötä. Vuonna 1918 perustettu yhtiö on sitoutunut parantamaan ihmisten ja yhteiskunnan hyvinvointia, ja sen liiketoiminnat perustuvat uudenlaisen arvon luomiseen ja kestävien ratkaisujen tarjoamiseen nykypäivän maailmassa. Konsernin nettomyynti oli 56,40 miljardia euroa (7 388,8 miljardia jeniä) 31.3.2022 päättyneellä tilikaudella. Panasonic tarjoaa ensiluokkaisia tuotteita ja palveluita parantaakseen ihmisten elämää. Tästä kertoo myös yhtiön brändislogan Live Your Best. Lue lisää Panasonic-konsernista: https://holdings.panasonic/global/