Ville Hulkkonen palaa Milttonille

Ville Hulkkonen (VTM) aloittaa Milttonilla vaikuttajaviestinnän vanhempana neuvonantajana 27.5. alkaen. Hulkkonen on viimeksi toiminut Pekka Haaviston presidenttikampanjan kampanjapäällikkönä. Aikaisempaa työkokemusta hänellä on mm. St1:n yhteiskuntasuhteista ja viestinnästä vastaavana johtajana, OP Ryhmästä sekä Vihreiden ministeriryhmän sihteerin tehtävistä.

”Villen osaaminen ja kokemus yhteiskunnallisesta päätöksenteosta, vaikuttajaviestinnästä, sidosryhmäsuhteista ja kampanjoiden vetämisestä vahvistaa Milttonin kyvykkyyttä palvella asiakkaitamme”, sanoo Miltton Networksin toimitusjohtaja Max Mickelsson.

”Olen saanut toimia monipuolisesti erilaisissa johto- ja asiantuntijarooleissa politiikan ja liiketoiminnan risteysalueilla. Siellä tapahtuu valtavasti asioita, kun yritykset hakevat liiketoimintaansa kasvua vastaamalla yhteiskunnan ja ympärillä muuttuvan maailman asettamiin odotuksiin. Nykyaikainen yhteiskunnallinen vaikuttaminen koostuu hyvin monipuolisesta asiantuntijoiden, erityisosaamisen, teknologian, verkostojen ja luovuuden kokonaisuudesta. Milttonilla on poikkeukselliset valmiudet tarjota näitä kyvykkyyksiä asiakkaidensa tueksi ja olen siksi hyvin innoissani päästessäni jatkamaan työtä yritysten ja yhteiskunnan välisen vuorovaikutuksen tukena 10 vuoden tauon jälkeen juuri tässä joukossa.”, Ville Hulkkonen sanoo.

Miltton yhdistää vaikuttajaviestinnän ja yhteiskuntasuhteiden konsultointiin entistä laajemman asiantuntijuuden. Jatkossa vaikuttajaviestinnän ydinosaamiseen (Public Affairs) liitetään sidosryhmäymmärrykseen, mediaviestintään, kampanjoihin ja erilaiseen tutkimustoimintaan liittyvää osaamista. Samalla vaikuttajaviestintä ja yhteiskuntasuhteet sekä yhteiskunta- ja yritysvastuu muodostavat entistä vahvemman kokonaisuuden.

”Asiakkaamme odottavat meiltä entistä laajempaa lähestymistapaa vaikuttajaviestintään ja yhteiskuntasuhteisiin. Pelkkä ”lobbaamisen konsultointi” ei enää riitä, vaan työkalupakissa on oltava aiempaa paljon laajemmat keinot ja kyvykkyydet”, Jussi Kekkonen, Miltton Networksin osakas sanoo.

Max Mickelsson
Max.mickelsson@miltton.com