Vivienne Tam - minikannettava on kevään hittituote

HP:n ja muotiguru Vivienne Tamin design-luomus kääntää katseet ja vakuuttaa huipputason teknologialla

Helsinki, 10.3.2010 – HP:n ja kansainvälisesti tunnetun muotisuunnittelijan Vivienne Tamin stailaama HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettava on vihdoin kuluttajien saatavilla. HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettavat nähtiin parrasvaloissa ensimmäistä kertaa New Yorkin muotiviikoilla alkuvuodesta, jolloin tyylikäs designherkku koreili mallien käsipuolessa Vivienne Tamin kevätmalliston muotinäytöksessä. Nyt minikannettava on maailmanlaajuisessa myynnissä. Tulevan kevään ehdottomaksi suosikiksi ennustetussa minikannettavassa yhdistyvät ainutlaatuisen säihkyvä ’’Butterfly Lovers’’-design ja huippuluokan tekniset ominaisuudet. Vivienne Tam Edition -minikannettava on alle 3,0 senttimetriä ohut ja lähtöpainoltaan vain 1,22 kiloa (1), joten se sujahtaa käsilaukkuun huomaamattoman täydellisesti. ’’Kontrastit ovat olleet minulle tärkeä inspiraation lähde, joka on näkynyt töissäni alusta saakka. Pyrin suunnittelussani saattamaan vastakohtia yhteen uudenlaisilla tavoilla. Tietokoneet taas ovat olleet kiinteä osa elämääni jo pitkään, ja ehkä juuri siksi myös muodin ja teknologian yhdistäminen tuntui luontevalta ja hauskalta kokeilulta. Koen käynnistäneeni HP:n kanssa suuntauksen, jonka avulla muoti ja design tuodaan osaksi teknologiaa ja kannettavia aivan uudella tavalla. Suunnittelemani minikannettavat ja niiden suosio ovat mielestäni osoitus siitä, että kehitys on jo hyvässä vauhdissa’’, Tam summaa. Vivienne Tam-minikannettavassa on huipputehokas audio-ohjelmisto, joka on kehitetty yhteistyössä Beats™by Dr.Dre™ :n kanssa. Ohjelmiston avulla saadaan musiikissa toistettua juuri artistin hakema äänimaailma. Myös pienet nyanssit erottuvat riippumatta siitä toistetaanko musiikkia kuulokkeiden vai kaiuttimien kautta. Inspiraation ja designin alkulähteillä HP on ollut muodin ja teknologian yhteensovittamisen edelläkävijä siitä lähtien, kun kaikkien aikojen ensimmäinen pioninpunaisissa sävyissä hohtava Vivienne Tam -kannettava esiteltiin New Yorkin muotiviikoilla vuonna 2008. Uunituoreen HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettavan designissa käytetty teema, ’’Butterfly Lovers’’, on tunnettu kiinalainen rakkaustarina vapaudesta, romantiikasta sekä inspiroitumisesta. Vivienne Tamin kevätmalliston vaatteet sekä minikannettavan design-kuviointi ovat saaneet vaikutteensa tästä intensiivisestä kertomuksesta. Leikkisä kuosi on ikuistettu minikannettavan pintaan HP:n Imprint-pinnoitteella. Kestävä erikoispinnoite tekee design-kannesta uniikin huomionherättäjän. Butterfly Lovers -teema on mukana myös kannettavan ruudulla. Perinteistä käynnistysvalikkoa on piristetty animoiduilla perhosilla ja myös kuvakkeet ovat kustomoitu Vivienne Tamin luoman designin ja värimaailman hengessä. Tämän lisäksi kannettavasta löytyy kolme kannen design-kuviointiin täydellisesti istuvaa taustakuvaa. Kauniilla kannettavalla on älykäs sisältö HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettava ei ole elegantin tyylikäs vain ulkoisesti, sillä myös laitteen ohjelmistot vastaavat laatutietoisen käyttäjäkuntansa tarpeita. Kannettava tarjoaa kiireiselle ja trenditietoiselle kuluttajalle räätälöidyn ohjelmiston, jonka avulla verkostoituminen käy näppärästi ja työskentelyyn saadaan lisätehoja unohtamatta kuitenkaan trendikästä yleisvaikutelmaa. -HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettavassa on sisäänrakennettu web-kamera, jonka avulla käyttäjä voi valokuvata, chattailla sekä luoda uusia videoita ja ladata niitä haluamiinsa kohteisiin. (2)Web-kameran saa muuttumaan yhdellä napinpainalluksella myös peiliksi. -HP QuickWebin avulla käyttäjällä on pääsy Facebookin, internetin, sähköpostin, kalenterin tai muiden toimintojen pariin heti tietokoneen käynnistämisen jälkeen (2). HP QuickWebin ansiosta käyttäjä säästyy turhalta odottelulta kannettavan käynnistäessä Windowsia ja muita sovelluksia. Vivienne Tamin kädenjälki näkyy myös uuden tietokoneen oheislaitteissa ja paketoinnissa. Minikannettavan mukana tulee kaksi eleganttia lisävarustetta: kannettavan Butterfly Lovers -teeman mukaisesti kuvioitu langaton hiiri sekä mikrokuidusta valmistettu suojakotelo. Tämän lisäksi jokainen HP Mini 210 Vivienne Tam-minikannettava on paketoitu ylelliseen lahjapakettiin, joka viimeistelee tyylikkään kokonaisuuden. Tuotetiedot: HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettava on täydellinen kumppani liikkuvalle ja verkostoituvalle nykynaiselle. Akun käyttöaika on jopa 5.5 tuntia ilman latausta.(3) Kannettavasta löytyy diagonaalinen LED HP Brightview Infinity-laajakuvanäyttö. Näppäimistö on vain seitsemän prosenttia täysikokoista QWERTY-näppäimistöä pienempi. HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettavassa on 2 Gt:n muisti, kiintolevyasemavaihtoehdot 320 Gt:hen asti, automaattinen varmuuskopiointi-toiminto sekä Microsoft Windows® 7 Premium-järjestelmä. HP Mini 210 Vivienne Tam Edition -minikannettava lisävarusteineen tulee myyntiin Suomessa huhtikuussa ja sen verollinen suositushinta on 499 €. Butterfly Lovers-teemalla kuvioidun HP:n langattoman hiiren verollinen suositushinta on 34,99 €. Vivienne Tam Vivienne Tam on yksi maailman johtavia muotitaloja. Vuonna 1994 perustettu yritys tuottaa, suunnittelee sekä markkinoi naistenvaatteita ympäri maailmaa. Aasialaista estetiikkaa ja mystiikkaa moderniin muotoiluun yhdistävä Vivenne Tam on kansainvälisesti tunnettu suunnittelija, jonka huolellinen suunnittelu, korkealuokkainen laatu sekä kohtuullinen hintataso ovat nostaneet sen muotimaailman huipulle. HP HP toimittaa teknologiaratkaisuja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille ympäri maailman. Yhtiön tarjonta kattaa it-infrastruktuurin ja henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn järjestelmät, erilaiset päätelaitteet, maailmanlaajuiset palvelut sekä kuvankäsittelyn ja tulostuksen ratkaisut. Lisätietoja HP:sta (NYSE, Nasdaq: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.fi ja www.hp.com. (1)Todellinen lähtöpaino riippuu konfiguroinnista. (2)Internet-palvelu ja langaton yhteys on hankittava erikseen. Ilmaisten WLAN-pisteiden saatavuus on rajoitettu. (3)Akun kesto riippuu tuotemallista, konfiguroinnista, ladatuista lisäosista, ominaisuuksista, käytöstä, langattomista toiminnoista ja virransäästöasetuksista. (4)Perustuu HP:n myyntihintasuositukseen. Jälleenmyyjien tarjoamat hinnat voivat vaihdella.