Xmas Garage avautuu jälleen Helsingin joulukadulle

Palkittu konseptimyymäläperhe My o My (www.myomy.fi) avaa jälleen yli 70 kumppaninsa kanssa jouluisen kimppakaupan Aleksanterinkadulle reilun kuukauden ajaksi (19.11.–23.12.2016). Tämän vuoden Xmas Garage on yli kaksi kertaa viimevuotista suurempi (700 m2) ja valikoimassa on joulu- ja lahjatuotteita niin pieniltä kuin suuriltakin merkeiltä. Lisäksi Xmas Garagesta löytyvät Plantagenin joulukukat sekä Ahaa Helsingin hyvinvointikahvila.

“Tämä on nyt kolmas kerta, kun järjestämme Xmas Garagen Aleksanterinkadulla. Viime vuoden tapahtuma oli huikea menestys. Meillä oli yli 8 500 maksanutta asiakasta reilun kuukauden aikana ja upea tunnelma. Saimme hurjasti positiivista palautetta kimppakauppamme valikoimasta ja koko ideasta. Siksi halusimme pystyttää sen myös tänä vuonna A-lokaatioon, Helsingin joulukadulle. Uusia partnereita on tullut mukaan runsaasti ja joukossa myös suurempia yrityksiä kuten Iittala, Fiskars ja Plantagen. Xmas Garagessa joulu asuu, maistuu ja inspiroi,” kuvailee ”tallipäällikkö” Pauliina Louhiluoto My o Mysta.

My o My vastaa Xmas Garagen valikoiman kuratoinnista, konseptista ja päivittäisestä toiminnasta. Viherloistosta ja joulukukkien myynnistä huolehtii Plantagen. Ahaa Helsingin Unelmia & Kahvia -kahvilaa luotsaa hyvinvointivalmentaja Renja Reenpää kumppaneineen, ja tarjolla on herkuttelun lisäksi tilaa myös henkiseen nautiskeluun. Xmas Garagesta löytyy pukinkonttiin mm. herkkuja, kirjoja, designia, kynttilöitä, joulukoristeita, sisustusesineitä ja -tekstiilejä, leluja, koruja ja muita asusteita. Xmas Garagessa on mukana My o My:n naisten ja miesten liikkeiden lisäksi seuraavat yritykset ja tuotemerkit:

Ahaa Helsinki Coaching, Andbros, Arabia, Arela, Balmuir, BE design, Be & liv, Bretelle, Calendar Project, Chjoko, Costo,Cozy Publishing, Desico, Design Palet, DROPP Water, Etana Editions, Eva Solo, Fiskars, FNUG, Gauhar Helsinki, Gof, Goodio, Hanna Konola, Happy Ears, Happy Plugs, Happy Socks, Helmi Sirola, Iittala, Iris Hantverk, Jalo Helsinki, Jambon / Onelinememo, Johanna Gullichsen, Julma Design, Katri Niskanen, Kauniste, Kind for Dogs, Komono, Kuosit, Lapuan Kankurit, Laura Mertz, Lékué, Levy Chocolate, Liá oliiviöljy, Lokal, Lotta Larissa, Magisso, Marvis, Mayn, Mifuko, Moiko, Molami, MYA Design, Myssyfarmi, Napa Books, Nest Factory, Nordic Honey, Nord-T, Näkymättömät - Invisibles, Papershop, Pelago Bicycles, Piia Keto, Plantagen Finland, Ramson Publishing, R-Collection, R/H, Saana & Olli, SIS. Deli + Café, Supermood, Support Your Local, Tammi + WSOY, Teemu Järvi Illustrations, Tikau, TitiMadam Jewelry, Urbanears, Victorinox, Zarro,1 x 2.

XMAS GARAGE 2016 LYHYESTI
• Yli 70 merkin kimppakauppa, kuppila ja kaupunkilaisten jouluinen olohuone, jossa joulu asuu, maistuu ja inspiroi
• Osoite: Aleksanterinkatu 11, Helsinki (entinen H&M Kids), sisäänkäynti tilaan suoraan Aleksanterinkadulta
• Aukioloajat: 19.11.23.12. 2016 (mape 1020, la 1018, su 1218)
• Facebook-sivusto: https://www.facebook.com/xmasgarage/
• Instagram-sivusto: https://www.instagram.com/xmasgarage_helsinki/
• Virallinen hashtag: #xmasgarage

Tiedustelut ja kuvapyynnöt:
Toimitusjohtaja Pauliina Louhiluoto
My o My / Xmas Garage
040-7750770 / pauliina@myomy.fi

My o My on life-stylemyymäläperhe, jonka Pauliina ja Perttu Louhiluoto perustivat vuonna 2008. Highsnobiety on valinnut My o Myn Skandinavian 15 parhaimman vähittäiskaupan joukkoon. My o My on ainut suomalainen kivijalkakauppa, joka on mukana globaalissa nettikauppaportaalissa Farfetchissa. Naisten myymälä My o My sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 36 ja miesten myymälä Diana-puiston kupeessa Erottajankatu 9:ssä.