Zalando ja Aspesi lanseeraavat yhteistyössä eksklusiivisen Cinema Club -kapselimalliston

• Zalando ja Aspesi lanseeraavat Cinema Club -kapselimalliston kunnianosoituksena italialaiselle elokuvalle
  • Yhteistyössä suunniteltu unisex-mallisto koostuu 16 vaatekappaleesta, jotka sisältävät printtejä seitsemästä eri elokuvakohtauksesta
  • Zalando ja Aspesi lanseeraavat malliston Milanon muotiviikolla

Kampanjakuvat // Tuotekuvat

Zalando, Euroopan johtava muodin ja lifestylen verkkoalusta lanseeraa yhteistyössä perinteikkään italialaisen luottovaatteiden edelläkävijän Aspesin kanssa eksklusiivisen kapselimalliston. Yhteistyömallisto lanseerataan kunnianosoituksena italialaiselle elokuvalle. Aspesin muotiperinnöstä ja Zalandon moderneista luksuskuluttajista inspiraatiota ammentava mallisto on valmistettu Italiassa, ja se sisältää 16 ainutlaatuista vaatekappaletta, jotka tarjoavat raikkaan tulkinnan utility-muodista. Mallisto on fuusio molempien brändien DNA:ta ja sisältää tyylikkäitä vaatekappaleita nailonista ja puuvillasta; esimerkiksi unisex-paitoja, cargo-housuja sekä bombertakkeja.

Yhteistyömallisto on rakkauskirje italialaiselle elokuvalle, ja sen taustalla on ajatus herättää henkiin elokuvakulttuurin kultausi etenkin nuorten milleniaalien keskuudessa. Mallisto yhdistää perinteisen elokuvan painettuun nyloniin, sillä vaatteiden printeissä on käytetty italialaisohjaajien mestariteosten tunnetuimpia kohtauksia. Näin vaatteista tulee myös dynaamisen tarinankerronnan ja itseilmaisun väline. Menneen ajan ainutlaatuinen estetiikka yhdistyy nykyaikaan kuvissa ja videoissa, jotka kiteyttävät vapaamielisten nykynuorten mielenmaisemaa. Tuloksena on näyttelijän ja ohjaajan nokkela dialogi, jonka esittävät italialaisnäyttelijät Coco Rebecca Edogamhe ja Mattia Carrano.

”Tämä kapselimallisto on jatkoa yhteistyöllemme Aspesin kanssa. Zalando haluaa luoda tiiviimpää yhteyttä nykyajan luksuskuluttajiin tarjoamalla heille eksklusiivisia tuotteita, jotka on suunniteltu yhteistyössä rakastetun italialaisbrändin kanssa. Tämä yhteistyömallisto on malliesimerkki huolettomasta tyylikkyydestä ja sopii täydellisesti eurooppalaiskuluttajien elämäntyyliin. Halusimme Aspesi-yhteistyön myötä tarjota kuluttajille enemmän kuin muotia: ainutlaatuisen kulttuuriin nivoutuvan tarinan ja muotikokemuksen,  jota juhlistetaan Milanon muotiviikoilla. Tämä kumppanuus on erinomainen esimerkki siitä, miten voimme tehdä merkityksellistä yhteistyötä suunnittelijoiden ja perinteisten luksusbrändien kanssa”, sanoo Lena-Sophie Röper, Zalandon designer- ja luksuskategorioiden vastaava johtaja.

Aspesi on innoissaan yhteistyöstä Zalandon kanssa. Cinema Club -kapselimallisto vie kumppanuutemme luovuutta pidemmälle: se juhlistaa brändimme taiteeseen nojaavaa perintöä ja DNA:ta sekä tuo yhteisen visiomme laajemman kansainvälisen yleisön ulottuville. Luovaan konseptiin on haettu inspiraatiota yhteistyöstä Zalandon kanssa. Tästä luovuuden ja designin liitosta syntyi nylon-mallisto, jossa tiivistyy italialaisen kulttuurin syvin olemus. Rikomme yhdessä muodin rajoja juhlistaen innovatiivisuutta ja nykyaikaan tuotua ajatonta ilmaisua”, sanoo Carlos Pellegrini, Aspesin markkinointi- ja myyntijohtaja.

Mallisto tulee ennakkoon VIP-asiakkaiden saataville 19.2.2024. Mallisto on saatavilla kaikille 21.2.2024 alkaen Zalandolta sekä Aspesilta, mukaan lukien Milanon, Torinon, Münchenin ja Firenzen liikkeistä. Yhteistyötä juhlistetaan Milanon muotiviikoilla eksklusiivisessa lehdistötilaisuudessa. Aspesi-myymälöissä mallistoa juhlistetaan erityisellä tuotteiden esillepanolla.

Aspesin ja Zalandon eksklusiivinen yhteistyömallisto Cinema Club on saatavilla Zalandolta 21.2. alkaen.

#AspesixZalando #CinemaClub

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zalando
Zalando on yksi Euroopan johtavista muodin ja lifestylen verkkoalustoista. Berliinissä vuonna 2008 perustettu Zalando tarjoaa muotia päästä varpaisiin yli 50 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle 25 markkina-alueella. Valikoimiimme kuuluu vaatteita, kenkiä, asusteita ja kosmetiikkaa. Merkkivalikoimaamme lukeutuvat sekä kansainvälisesti tunnetut nimet että paikalliset brändit. Zalandon verkkokauppa on kohtaamispaikka inspiraatiolle, innovaatiolle ja ostoksille. Zalando on Euroopan muodikkain teknologiayhtiö, joka pyrkii kehittämään digitaalisia ratkaisuja ja tarjoamaan kokonaisvaltaisen muotielämyksen asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen sekä kaikille, jotka muovaavat Zalandon tarinaa. Tavoitteenamme on toimia muodin lähtöpisteenä ja kestävänä alustana, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisiin ja maapalloon.

Aspesi
Vuonna 1969 perustettu ASPESI on aina pysynyt uskollisena minimalistiselle, hienostuneelle ja innovatiiviselle tyylilleen. Tämä italialaismerkki toi ikonisen untuvatakin laskettelurinteistä jokapäiväiseen käyttöön. Brändi tarjoaa edelleen ajattomia mutta nykyaikaisia luottovaatteita, joissa yhdistyvät huoleton eleganssi ja käytännöllisyys. Tekstiilien valinta harkiten on aina ollut ASPESIlle tärkeä periaate – tämä takaa tuotteiden  laadun sekä laatutietoiselle nykykuluttajalle sopivat hinnat.

Mallistossa juhlistetut elokuvat
La Signora senza camelie, Michelangelo Antonioni – 1953