Zalando julkaisee uuden “Ylellisyyttä omilla ehdoillasi” -designermuoti-kampanjan, kannustaen rohkeaan itseilmaisuun ja yksilöllisyyteen

• Uusi kampanja on innovatiivinen digitaalinen kokemus, joka yhdistää TikTokin maailman sekä interaktiivisen elokuvan kutsuen kuluttajat uuteen ylellisyyden maailmaan, jossa painottuu eleganssi, itseilmaisu ja inklusiivisuus
  • Markkinointikampanjan ovat toteuttaneet tunnettu stylisti Ib Kamara, valokuvaaja Coco Capitán, ohjaaja Vincent Haycock sekä näyttelijä Lachlan Watson
  • Designermuotiin keskittyvä Zalando Designer juhlistaa yksilöllistä tyyliä ja toivottaa tänä vuonna tervetulleeksi valikoimaansa yli 50 uutta nykyaikaista ja luksusmerkkiä, kuten Missoni, Christopher Kane, 032C ja Mansur Gavriel

KATSO KAMPANJAN TRAILERI TÄÄLTÄ / KATSO KUVAT TÄÄLTÄ

KATSO KAIKKI JAKSOT ZALANDON MIKROSIVUSTOLTA TÄÄLTÄ

Berliini, 30. elokuuta 2021 // Euroopan johtava muoti- ja lifestyle-verkkoalusta Zalando on julkaissut uuden Ylellisyyttä omilla ehdoillasi -kampanjan. Erityisesti Zalandon luksusmuodin valikoimalle, Zalando Designerille, luotu kampanja on ainutlaatuinen lähde inspiraatiolle. Ib Kamaran stailaama kampanja pitää sisällään Vincent Haycockin ohjaaman interaktiivisen digitaalisen elokuvakokemuksen sekä kokoelman upeita Coco Capitánin ottamia valokuvia.

A Life of Liberty -kampanjaelokuva kertoo tarinan kahdesta hahmosta, Leosta ja Libertystä, joita molempia näyttelee amerikkalainen Lachlan Watson. Kampanjan kasvona Lachlan pyrkii vuorovaikutukseen sekä lisäämään tietoisuutta Zalandon designermuodin Gen-Z -kohdeyleisön kanssa. Elokuvassa nähdään kaksi todellisuutta – elokuvan muodossa esitetty Leon todellisuus sekä Libertyn eloisa, sosiaalisen median todellisuus. Asettaen Zalandon designermuodin valikoiman valokeilaan, molemmat hahmot käyttävät ylellistä muotia ilmaistakseen itseään; heidän asunsa, ihmissuhteensa ja vuorovaikutuksensa herättävät eloon Ylellisyyttä omilla ehdoillasi -kampanjan viestin.

Kampanjaelokuva on jaettu kolmeen jaksoon ja se yhdistää saumattomasti TikTokin sekä interaktiiviset portaalit, joiden avulla katsojat pääsevät käsiksi ostettavissa olevista tuotteista koostuviin kokoelmiin zalando.com -sivustolla. Watsonin rinnalla kampanjassa nähdään myös useita eurooppalaisia sisällöntuottajia. Mukana ovat ranskalainen malli William Ernult, espanjalainen näyttelijä, taiteilija, malli ja LGBTQI+ -aktivisti Jedet, italialainen näyttelijä ja stylisti Stephanie Glitter sekä saksalainen malli ja TikTok -tähti Nico Thiem.

"Ylellisyyttä omilla ehdoillasi -kampanja yhdistää progressiivisen visuaalisen estetiikan, Z-sukupolven tarinankerronnan sekä vuorovaikutteisen kaupankäynnin TikTokin maailmaan. Olemme olleet määrätietoisia ja kunnianhimoisia luodaksemme innovatiivisen, erottuvan ja mukaansatempaavan kokemuksen herättääksemme Zalando Designerin eloon mieleenpainuvasti”, Natalie Wills, Zalandon markkinointijohtaja kommentoi. "Kampanja korostaa entisestään pyrkimystämme olla designermuodin lähtökohta Z-sukupolvelle ja milleniaaleille, jotta he voivat ostaa arvojaan edustavia ja nykyaikaisia luksusmerkkejä."

Kampanja toteutetaan useassa eri muodossa ja eri alustoilla. Kampanja koostuu Haycockin ohjaamasta elokuvasta ja Capitánin valokuvista ja se tulee hyödyntämään niin Zalandon omia kanavia sekä näkymään niin ulkomainonnassa kuin eri sosiaalisen median kanavissa. 360° -kampanja luotiin yhteistyössä luova toimisto Anomaly Berlinin kanssa ja se kestää kaksi viikkoa Saksassa, Espanjassa, Italiassa, Ranskassa, Itävallassa ja Sveitsissä sekä neljä viikkoa Tšekissä.

"Syksyn ja talven Designer-kampanja on osa laajempaa designermuodin aseman kasvua Zalandolla, johon kuuluu yli 50 merkin, muun muassa Missonin, Christopher Kanen ja 032Cn, liittyminen valikoimaan sekä uusi henkilökohtainen Zalando Designer -kokemus, jonka tavoitteena on innostaa löytämään ylellisyyttä ja edistyneitä nykyaikaisia merkkejä niille omistetussa verkkoympäristössä”, sanoo Anaheta Metghalchi von Berenberg, Zalandon deisgnermuodin ostojohtaja.

"Zalando Designerin avulla haluamme olla tukemassa niin asiakkaitamme kuin toimialaa myönteisessä muutoksessa yhteistöiden ja luovan sisällön avulla, sekä kasvattamalla kestävämpää, monipuolisempaa ja osallistavampaa suunnittelijavalikoimaa."

#ZalandoDesigner

#LuxuryOnYourTerms

@Zalando

Huomautus toimittajille:

*Kaikki kuvaukset on toteutettu kunkin maan viranomaisten silloisten COVID-19-ohjeistusten mukaisesti. Kaikissa lokaatioissa ympäri maailman noudatettiin turvatoimia sen varmistamiseksi, että jokainen kuvauksiin osallistuva henkilö kunnioittaa COVID -turvatoimenpiteitä.

TIEDUSTELUT:

zalandodesigner@smarts.agency.com

melika.sasani@zalando.de

Tietoa Zalando Designerista:

Ensimmäisen kerran vuonna 2010 lanseerattu Zalando Designer on kehittynyt selkeäksi paikaksi ylellisille ostoksille tarjoten yhä parempaa kokonaisvaltaista asiakaskokemusta. Zalando Designer on ylellisen muodin inspiraation lähde, josta kuluttajat voivat löytää ja ostaa sekä vakiintuneita että uusia arvojensa mukaisia merkkejä. Zalando Designerin tuotemerkkeihin kuuluu merkkejä kuten Victoria Beckham ja Alberta Ferretti, ja se on hiljattain saanut valikoimaansa myös uusia nykyaikaisia luksusmerkkejä kuten Christopher Kane, 032C ja Mansur Gavriel. Zalando Designer pyrkii olemaan sekä asiakkaiden että tuotemerkkien valinta ja edistää kestävää kehitystä, monimuotoisuutta ja osallisuutta.

Tietoa Zalandosta:

Zalando (https://corporate.zalando.com) on Euroopan johtava muodin ja lifestyle-tuotteiden verkkokauppa ja verkkokauppa-alusta. Berliinissä vuonna 2008 perustettu Zalando tarjoaa muotia päästä varpaisiin noin 45 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle 23 markkina-alueella. Valikoimiimme kuuluu vaatteita, kenkiä, asusteita ja kosmetiikkaa. Merkkivalikoimaamme lukeutuvat sekä kansainvälisesti tunnetut nimet että paikalliset brändit. Zalandon verkkokauppa on kohtaamispaikka inspiraatiolle, innovaatiolle ja vuorovaikutukselle. Euroopan muodikkaimpana teknologiayhtiönä Zalando pyrkii kehittämään digitaalisia ratkaisuja tarjotakseen kokonaisvaltaisen muotielämyksen asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen sekä kaikille niille, jotka ovat muovaamassa Zalandon tarinaa. Tavoitteenamme on toimia muodin lähtöpisteenä ja kestävänä alustana, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisille ja maapallolle.