Zalandon kesän urheilukampanja “Your best is yet to come” juhlistaa urheilun ilosanomaa

Ennen urheiluntäyteistä kesää Zalando haluaa innostaa kaikkia elämään aktiivista elämää ja kokeilemaan urheilua ilman pelkoa tuomitsemisesta. Robert Lewandowskin, Alexia Putellasin, Caro Daurin, Ebru Önalin ja Pusha T:n tähdittämässä kampanjassa korostetaan urheilun myönteisiä vaikutuksia hyvinvointiin ja yhteisöllisyyteen.

Euroopan johtava muodin ja lifestyle-alan verkkoalusta Zalando jatkaa ponnistelujaan inspiroidakseen ihmisiä löytämään ja ilmaisemaan itseään urheilun kautta käynnistämällä uuden kampanjan ”Your best is yet to come”. Kampanja kannustaa asiakkaita tutustumaan pelottomasti eri urheilulajeihin pelkäämättä epäonnistumisia.

Nyt kun olympialaiset ja EM-kisat lähestyvät kovaa vauhtia Euroopassa, Zalando toivottaa kuluttajat tervetulleiksi liittymään urheilun huumaan ja osallistumaan urheiluun tavalla, joka kuvastaa heidän omaa persoonaansa. Kampanjan katsojat pääsevät huippu-urheilijoiden seuraan, mutta eivät tavallisella pelikentällään, jossa he esiintyvät parhaimmillaan. Tällä kertaa kohtaamme heidät odottamattomien haasteiden keskellä jalkapallossa, kuntoilussa ja juoksussa.

Urheilun ystävät ovat kutsuttu tutustumaan Robert Lewandowskiin, joka on yksi sukupolvensa ansioituneimmista jalkapalloilijoista; Alexia Putellasiin, FC Barcelona Femenín ja Espanjan naisten jalkapallomaajoukkueen kapteeniin; muoti- ja fitness-yrittäjä Caro Dauriin; eSports-tähti Ebru Önaliin sekä Grammy-ehdokkaana olevaan artistiin Pusha T:hen ja löytämään itseluottamusta erilaisten kykyjen omaksumiseen yhdessä.

”Urheilukesän jännityksen myötä tartumme tilaisuuteen luoda uusia yhteyksiä asiakkaisiimme. Haluamme näyttää, miten Zalandon mahdollisuudet tarjota huipputason urheilubrändejä ja -tuotteita antavat jokaiselle mahdollisuuden saavuttaa henkilökohtaisen parhaansa. Se, että näemme tarinan heräävän eloon erilaisten lahjakkuuksien, kuten Robert Lewandowskin, Alexia Putellasin, Caro Daurin ja Pusha T:n, kanssa, on ylpeä hetki meille kaikille.” iloitsee Sara Spännar, Zalandon markkinoinnin Vice President.

”Työskentely Zalandon kanssa on ollut hieno kokemus. Urheilukampanja edustaa täydellisesti näkemystäni siitä, ettei urheilussa ole kyse vain kilpailusta, vaan jatkuvasta kehittymisestä ja uusien tavoitteiden saavuttamisesta ilman epäonnistumisen pelkoa. Jalkapallossa, kuten elämässäkin, on kyse edistymisestä ja kehittymisestä joka päivä. Tämä kampanja muistuttaa meitä siitä, että parhaat hetkemme ovat vielä edessä, ja samalla se rohkaisee kaikkia ottamaan vastaan omat ylä- ja alamäet”, kommentoi Robert Lewandowski, FC Barcelonan hyökkääjä.

”Tämä kampanja on kehotus kaikille tavoitella unelmiaan sinnikkäästi. Kampanjan viesti kuvastaa omaa matkaani jalkapallossa - aina pyrkien, edistyen ja yrittäen nostaa naisjalkapalloa niin paljon kuin mahdollista. Jalkapallo on opettanut minulle, että kehitys on prosessi. Zalandon kanssa levitämme tätä viestiä: riippumatta lähtökohdistasi, tavoittele parastasi, ja tulokset seuraavat perässä”, kannustaa Alexia Putellas, FC Barcelona Femenín kapteeni.

”Olen aina asettanut korkeat standardit sekä musiikilleni että kuntoilulleni, ja tämä kampanja edustaa meitä kaikkia, jotka haluamme kehittyä. Olen kohdannut monia haasteita elämäni aikana, mutta ensimmäinen askel niiden voittamiseen on usko itseensä. Tämä kampanja kertoo juuri siitä”, kommentoi artisti Pusha T.

”Minun fitness-matkallani on ollut kyse itsensä löytämisestä ja rajojen ylittämisestä. ‘Your best is yet to come’ ei ole vain kampanjan nimi, vaan se on ajattelutapa. Olemme Zalandon kanssa yhtä mieltä siitä, että haluamme inspiroida kaikkia jatkamaan rajojensa ylittämistä ja rakentaa yhteisöä, joka nostaa toisiaan ylöspäin”, sanoo Caro Daur, muoti- ja fitnessyrittäjä.

Zalando lanseeraa omien tuotemerkkiensä kautta Adaptive Sports -malliston

Zalando jatkaa pyrkimyksiään luoda osallistava ja aidosti monipuolinen valikoima aliedustetuille ryhmille ja ymmärtää, että muodikkaiden, toimivien ja kohtuuhintaisten urheiluvaatteiden löytäminen on edelleen suuri haaste liikuntavammaisille. Zalando lanseeraakin ensimmäisen Adaptive Sports -mallistonsa omien tuotemerkkien Pier One Sports ja Even&Odd activen kautta. Kesäkuussa lanseerattava, 14 kappaleesta koostuva mallisto on suunniteltu tarjoamaan tyylikkäitä, mutta samalla toimivia ja mukavia vaatteita, jotka kunnioittavat liikuntavammaisten urheiluharrastajien ainutlaatuisia tarpeita ja yksilöllisyyttä.

Zalando toimi yhteistyössä maailmanlaajuisen johtavan terveysteknologian ja proteesien valmistaja Ottobockin kanssa, saadakseen tietoa ja palautetta urheilijoilta sekä luodakseen parhaiten tukevia malleja ja vaatteita. Esimerkkinä tulevista malleista ovat leggingsit, joissa toinen lahje on lyhennetty ja viimeistelty kuminauhalla, jotta se pysyy paikallaan ja parantaa amputaation omaavien ihmisten käyttömukavuutta. Zalando kutsui amputoidun urheilijan Fiona Pinar Batallan tähdittämään kampanjaa, jossa hän ylpeänä esittelee uraauurtavaa adaptiivista urheiluvaatemallistoa.

”Your best is yet to come” -kampanja käynnistyi 1. kesäkuuta 12 viikon ajaksi kaikilla Zalandon markkinoilla.

Zalandon urheiluvalikoima on saatavilla zalando.comLöydät kampanjakuvia täältä. Katso kampanjavideoita täältä.

#YourBestIsYetToCome #Zalando @Zalando

ZALANDO
Zalando on yksi Euroopan johtavista muodin ja lifestylen verkkoalustoista. Berliinissä vuonna 2008 perustettu Zalando tarjoaa muotia päästä varpaisiin yli 50 miljoonalle asiakkaalle 25 markkina-alueella. Valikoimaan kuuluu vaatteita, kenkiä ja asusteita. Merkkivalikoimaamme lukeutuvat sekä kansainvälisesti tunnetut nimet että paikalliset brändit. Zalandon verkkokauppa on kohtaamispaikka inspiraatiolle, innovaatiolle ja ostoksille. Zalando on Euroopan muodikkain teknologiayhtiö, joka pyrkii kehittämään digitaalisia ratkaisuja ja tarjoamaan kokonaisvaltaisen muotielämyksen asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen sekä kaikille, jotka muovaavat Zalandon tarinaa. Tavoitteenamme on toimia muodin lähtöpisteenä ja kestävänä alustana, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisiin ja maapalloon.