ZALANDON UUSIN DESIGNERKAMPANJA “PORTRAITS OF A NEW GENERATION” SAA INSPIRAATIONSA LUOVALTA YHTEISÖLTÄ

• Pariisissa asuva stylisti Edem Dossou esittelee viimeisimmät designertrendit eksklusiivisesti Zalandolla yhdessä ystäviensä Justin Frenchin, Laurence Kleinknechtin, Douranen ja Melissa Bonin kanssa.

• Monialainen taiteilijajoukko pysyy uskollisena yksilöllisille tyyleilleen. Heidät nähdään Zalandolta saatavassa muodissa merkeiltä A.W.A.K.E. MODE, Christopher Kane, GCDS, MM6 Maison Margiela, Marni, MOSCHINO ja Proenza Schouler.

PR EXCLUSIVES HERE / CAMPAIGN IMAGES STILL HERE /

CAMPAIGN IMAGES MOVING HERE / SKU LIST HERE

19.09.2022 | Berliini // Euroopan johtava muodin ja lifestylen verkkoalusta Zalando on julkaissut uusimman Portraits of a New Generation -kampanjansa. Kampanja keskittyy kauden halutuimpaan muotiin  Zalandon designer-valikoimasta, muotialan inspiroivan ystäväporukan stailaamana.

Uusi yhteistyö herättää henkiin tuoreita ideoita ja inspiroivia asukokonaisuuksia. Pariisissa asuva stylisti Edem Dossou jakaa ainutlaatuiset yksilölliset tyylinsä Zalandon uusimmasta designervalikoimasta yhdessä ystäviensä valokuvaaja Justin Frenchin, konsultti Laurence Kleinknechtin, casting director ja DJ Douranen sekä laulaja-malli Melissa Bonin kanssa. Nämä uuden sukupolven edustajat on kuvattu klassiseen vuosikirjatyyliin yllään muotia Zalandolla saatavilla olevilta tunnetuilta designermerkeiltä kuten 3.1 Phillip Lim, A.W.A.K.E. MODE, Bally, Christopher Kane, GCDS, MM6 Maison Margiela, Marni, MOSCHINO, Paco Rabanne, Proenza Schouler, Rokh ja Vivienne Westwood.

Zalandon designervalikoima tarjoaa inspiraatiota sekä ylellistä muotia niin uusilta kuin tutuilta merkeiltä. Tarjolla on designermerkkejä kuten Missoni, Erdem, gcds, David Koma, Staud, 032C, Mansur Gavriel, MM6 sekä Victoria Beckham, Proenza Schouler ja Roksanda. Designervalikoiman tavoitteena on olla alusta niin asiakkaille kuin merkeille, sekä edistää samalla kestävää kehitystä, moninaisuutta ja inklusiivisuutta.

Kampanjan talentit

Edem Dossou, Stylisti & Main Talent

• "Tyylini ei ole upea, ystäväni ovat! Paras isältäni saama neuvo on “Jäljittele sitä, mikä muissa on hyvää.” Enkä ole koskaan häpeillyt tehdä sitä.
  • "Mitä tulee muotiin, henkilökohtaista tyyliäni ruokkii tapaamieni ihmisten erilaisuus ja luovuus."

Justin French, Valokuvaaja

• "Ystäväni inspiroivat minua huolenpidollaan, rakkaudellaan ja rehellisyydellään."

Dourane, Casting Director, Malli, DJ

• "Päivittäistä tyyliäni inspiroi enimmäkseen ihmiset joita näen – tuntemattomat jalankulkijat ystävät, perhe... Periaatteessa kaikki, mihin silmäni osuvat."
  • "Tykkään kohentaa tyyliäni pitämällä sen aitona."
  • "Jos minun pitäisi kuvailla tyyliäni lyhyesti, sanoisin sitä joustavaksi!"

Melissa Bon, Malli & laulaja

• "Vaivattoman tyylin saa aikaan, kun yhdistät ne parhaat perusvaatteesi, joissa tunnet olosi hyväksi, laadukkaisiin materiaaleihin."

Laurence Kleinknecht, Viestintäkonsultti, PR

• "En lähde harhailemaan kauas itsestäni – tiedän, mikä näyttää hyvältä päälläni."

TIETOA ZALANDOSTA

Zalando (https://corporate.zalando.com) on Euroopan johtava muodin ja lifestylen verkkoalusta. Berliinissä vuonna 2008 perustettu Zalando tarjoaa muotia päästä varpaisiin yli 49 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle 25 markkina-alueella. Valikoimiimme kuuluu vaatteita, kenkiä, asusteita ja kosmetiikkaa. Merkkivalikoimaamme lukeutuvat sekä kansainvälisesti tunnetut nimet että paikalliset brändit. Zalandon verkkokauppa on kohtaamispaikka inspiraatiolle, innovaatiolle ja vuorovaikutukselle. Euroopan muodikkaimpana teknologiayhtiönä Zalando pyrkii kehittämään digitaalisia ratkaisuja tarjotakseen kokonaisvaltaisen muotielämyksen asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen sekä kaikille niille, jotka ovat muovaamassa Zalandon tarinaa. Tavoitteenamme on toimia muodin lähtöpisteenä ja kestävänä alustana, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisille ja maapallolle.