Minolta DiMAGE F100 - uusi 4 megapikselin digitaalikamera

Report this content

Minolta DiMAGE F100 - uusi 4 megapikselin digitaalikamera Minolta DiMAGE F100 on elegantti, kokonaan metallirunkoinen 4 megapikselin digitaalikamera, jossa on 3x optinen zoomi. Kysessä on ensimmäinen digitaalikmera, jossa hyödynnetään Minoltan uutta AREA- AF:ää, jossa autofokus tunnistaa aiheen. Kamerassa on erittäin lajaa tarkennusalue, joka pystyy lisäksi seuraamaan liikkuvaa aihetta kolmessa ulottuvuudessa. Tarkennusta ei tarvitse lukita aiheeseen ja kamera on nopeammin kuvausvalmis. DiMAGE F100:ssä on myös maailman ensimmäisenä aiheohjelman automaattivalinta: muotokuva, urheilu, maisema, auringonlasku tai yömuotokuva Toiminto yksinkertaistaa valokuvaajan työtä samalla, kun valotus ja kuvankäsittelyparametrit optimoituvat aiheen ja ympäristön mukaisiksi. CxProcess kuvakäsittelytekniikka tuottaa eläviä ja luonnonmukaisia kuvia ohjamalla terävyyttä, väriä, kontrastia ja kohinan vähennystä. Minoltan GT-objektiivissa on edstyksellinen kahdeksan linssin rakenne ja sen ulkonema rungosta on pienimmillään vain 24mm. Polttoväli vastaa kinokameran 38 - 114 mmi:iä Äänimuistion avulla jopa 15 sekunnin pituinen äänitys voidaan liittää jokaiseen liikkumattomaan kuvaan. Lisäksi jopa 35 sekuntia liikkuvaa kuvaa voidaan tallentaa äänen kera. Lisänä on kätevä toiminto, sähköpostikopiointi, joka muuttaa liikkumattoman kuvan VGA-formaattiin, jolloin kuva voidaan suoraan liittää sähköpostiviestiin. DiMAGE F100 on yksi markkinoiden pienimmistä 4 megapikselin digitaalikameroista. Kun objektiivi on sisällä, kamera on 11 cm leveä, 5,2 cm korkea ja 3,2 cm syvä. Kameran mukana tulee 16 MB SD-kortti ja siitä on kaksi värivaihtoehtoa: classic silver ja indigo blue. Hinta ja saatavuus DiMAGE F100 tulee kameramyymälöihin toukokuun lopussa 2002. Sen hintaa ei ole vielä varmistettu. Lisätietoja antaa Minolta Finland (Minolta Svenska AB Finland Branch) Kenneth Hilapieli p. 09-4355 650 gsm 0400-606 135 email kenneth.hilapieli@minolta.fi www.minolta.fi Tarkemmat tiedot ja tekniset ominaisuudet voi noutaa osoitteesta http://www.minolta.se/products/mswdocs/f100.rtf Julkaisuvapaan, korkaresoluutioisen kuvan voi noutaa osoitteesta http://www.newsonline.se/minolta Click here to view pictures: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=17787 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/13/20020313BIT00500/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/13/20020313BIT00500/wkr0002.pdf