Carl J. Yankowski CRF Boxin hallitukseen

Report this content

Lehdistötiedote 4.6.2002 Carl J. Yankowski CRF Boxin hallitukseen Entinen Palm Inc:in toimitusjohtaja Carl J. Yankowski on nimitetty lääketieteellisen potilastiedon elektroniseen keräämiseen ja hallintaan erikoistuneen CRF Boxin hallituksen puheenjohtajaksi. Amerikkalaisella Yankowskilla on mittava kokemus ylimmän johdon tehtävistä useissa maailman tunnetuimmissa yrityksissä, mm. General Electricin, Pepsi- Colan, Reebokin ja Sonyn palveluksessa. Carl Yankowski on vahva globaali visionääri, joka hallitsee sekä markkinoinnin että teknologian kehittämisen. Hän on uransa aikana vauhdittanut johtamansa yritykset ja yksiköt räjähtävään kasvuun. Yankowski valitsi suomalaisen CRF Boxin hallituksen puheenjohtajuuden, koska on vakuuttunut yrityksen johdon kyvykkyydestä sekä yrityksen kehittämän langattoman teknologian laajoista sovellusmahdollisuuksista lääketeollisuudessa ja terveydenhuollossa. "CRF Boxin johto on oikealla tavalla palvelusuuntautunut ja osaa myös etsiä parhaat yhteistyökumppanit, joiden avulla on mahdollista kasvaa nykyisillä markkinoilla ja laajentaa toimintaa loogisesti uusille markkinoille", Yankowski linjaa. "Uskon, että voin omalta osaltani auttaa yritystä kasvamaan merkittävästi." "Olemme kasvattaneet CRF Boxin globaalin lääketeollisuuden luotetuimmaksi partneriksi. Carlin mukaantulo on merkittävä asia, ja täydentää strategisesti koottua hallitustamme tuomalla mukaan teknologia- ja markkinointiaspektit sekä edelleen lisäämään fokustamme päämarkkinoille Yhdysvaltoihin.", sanoo CRF Boxin toimitusjohtaja Timo Ahopelto. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Timo Ahopelto, CRF Box Oy Puhelin: 0201 700 70 Sähköposti: timo.ahopelto@crfbox.com CRF Box CRF Box on johtava reaaliaikaisten langattomien ja Internet-sovelluksien kehittäjä lääketieteen alalle maailmanlaajuisesti. Yrityksen teknologia nopeuttaa kliinistä tuotekehitysprosessia useita kuukausia, lisää tehokkuutta yli 30% sekä lisää kerätyn tiedon laatua yli 90%. CRF Boxin ohjelmistoa käytetään aktiivisesti kliinisissä tutkimuksissa, joiden piiriin kuuluu yli 30.000 potilasta yli 500 tutkimuskeskuksessa. Yrityksen asiakaskuntaan kuuluu kahdeksan kahdestakymmenestä maailman suurimmasta lääkeyrityksestä Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/04/20020604BIT00100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/04/20020604BIT00100/wkr0002.pdf