MIOTEC SAI ISO9001:2000-LAATUSERTIFIKAATIN

Report this content

MIOTEC SAI ISO9001:2000-LAATUSERTIFIKAATIN Personointiprosessille myös VISAn hyväksyntä Miotecin ISO9001-järjestelmässä on mukana koko korttituotantoprosessi alusta loppuun, eli korttituotteiden ja ohjelmistojen tuotekehitys, markkinointi, myynti, hankintatoimi, valmistus sekä yksilöintipalvelut. Laatusertifiointi on Miotecin asiakkaille ja kumppaneille tae siitä, että toimintatavat ovat arvostetun standardin mukaisella tasolla. ISO9001:2000-laatusertifikaatin Miotecille luovutti SFS-sertifiointi. Miotec on myös saanut Visan hyväksynnän magneettiraidallisten korttituotteiden personointiprosessilleen. Visa-sertifiointi mahdollistaa Visan korttituotteiden yksilöinnin Miotecissa ja niiden toimittamisen Visan jäsenpankeille kaikkialla maailmassa. Miotec Oy kehittää, markkinoi ja tuottaa turvallisen asioinnin kortteja sekä siruihin liittyviä ohjelmistoja. Miotecin ydinosaamisalue on erityisissä älykorttiteknologioissa, niiden yhdistelmissä sekä ohjelmistoissa. Biometria, PKI ja RFID eli henkilön fyysisiin ominaisuuksiin perustuva tunnistus, julkisen avaimen menetelmä ja etälukutekniikka mahdollistavat tietoturvallisuuden ja fyysisen turvallisuuden yhdistämisen asiakkaan korttiratkaisuun. Miotecin toiminnot ovat ISO9001 ja BS7799 laatu- ja tietoturvallisuusstandardien mukaisia, lisäksi Miotecin personointiprosessi on Visa-sertifioitu. Miotecin tärkeitä asiakkaita ovat yritykset, joilla on laaja kanta- asiakasohjelma tai tarve organisaatiokorteille sekä julkishallinto, pankit ja luottoyhtiöt. Miotecin kumppaniverkosto rakentuu yhteistyölle järjestelmäintegraattoreiden ja ohjelmistoyritysten, turvallisuuteen erikoistuneiden yhtiöiden sekä teleoperaattoreiden ja paikallisten korttiyritysten kanssa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/20/20030120BIT00760/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/20/20030120BIT00760/wkr0002.pdf