EnergiaTsemppari-kunniakirja Päivi Laitilalle

Työ- ja elinkeinoministeriö on myöntänyt 9.6.2009 Motiva Oy:n johtava asiantuntija Päivi Laitilalle EnergiaTsemppari-kunniakirjan kiitoksena erinomaisesta ja pitkäjänteisestä työstä energiatehokkuuden edistämisessä ja siihen liittyvässä viestinnässä.

Ministeri Mauri Pekkarisen allekirjoittamassa kunniakirjassa kiitetään Päivi Laitilaa hänen henkilökohtaisella panostuksellaan osoittamastaan esimerkillisestä sitkeydestä, tavoitteellisuudesta ja sitoutumisesta, jota työssä energiatehokkuuden edistämiseksi tarvitaan. Päivi Laitila toimi asiantuntijasihteerinä energiatehokkuustoimikunnassa, joka jätti 9.6.2009 mietintönsä ministeri Pekkariselle. Myönnetty EnergiaTsemppari-kunniakirja on järjestyksessä neljäs. Vuonna 2007 kunniakirja myönnettiin Motivan Ulla Suomelle ja Teollisuuden Voiman Jouni Punnoselle. Ensimmäisen EnergiaTsemppari-kunniakirjan vastaanotti HKR-Rakennuttajan Ulla Soitinaho vuonna 2003. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Jouko Kinnunen, puh. 0424 281 201, 0400 569 700, jouko.kinnunen@motiva.fi Johtava Asiantuntija Päivi Laitila, puh. 0424 281 212, 040 5255 471, paivi.laitila@motiva.fi