Dew Day 04 Helsingin Kaivopuistossa 19.8.

Report this content

TIEDOTE 11.8.2004 Free Flow Tourin finaali kokoaa Suomen katulajien huiput Dew Day 04 Helsingin Kaivopuistossa 19.8. Virvoitusjuoma Mountain Dew'n kesällä Suomea kiertänyt Free Flow Tour - katulajikilpailu kokoaa osakilpailujen voittajat esittelemään taitojaan kiertueen päättävään finaaliin Kaivopuistoon 19.8. Kiertue on vieraillut kesän aikana yhdessätoista kaupungissa ja kutsunut nuoria näyttämään kykyjään vauhdikkaissa katujen taitolajeissa, joissa temppuillaan, hypitään ja kilpaillaan skeittilaudalla, pyörällä (bmx) tai rullaluistimilla (inline). Free Flow Tourin lajeissa kilpailijoita ei rajoiteta tiukoilla säännöillä, vaan tyyli on vapaa. Free Flow Tourin finaali Dew Day 04 saapuu Helsingin Kaivopuistoon torstaina 19.8. kello 17.00 Finaalissa osakilpailujen parhaat kilpailijat kisaavat voitosta ja paikasta Dew Crew'ssa sekä sponsorointisopimuksesta Mountain Dew'n kanssa vuonna 2005. Jokaisesta Free Flow Tourin osakilpailukaupungista on valittu ainakin yksi katutaituri edustamaan kotikaupunkiaan Dew Day 04:ssä. Finaalia seuraavalla yleisöllä on lisäksi mahdollisuus kokeilla ilmaiseksi Scad Divingia, jossa pudottaudutaan nosturin nokasta ilman turvaköysiä noin kahdenkymmenen metrin matka alla olevaan turvaverkkoon. Sään salliessa Kaivopuistossa nähdään myös laskuvarjohyppynäytös. Lisätietoja Free Flow Tourista ja kuvia kiertueen aiemmista vaiheista on saatavilla netissä osoitteessa www.mountaindew.fi. - Mountain Dew edustaa rohkeaa, virtaviivaista ja intensiivistä elämäntapaa. Tarjoamme samanhenkisille nuorille osaajille tilaisuuden kisata ja esitellä taitojaan yleisön edessä. Kiertue on taas tänä kesänä ollut menestys ja kilpailut ovat olleet kovatasoisia, sanoo PepsiCo Nordicin Brand Manager Kati Niemelä. FreeFlowTourin tuomaristo koostuu Dew Crew'sta, jossa mukana ovat muun muassa viime vuoden voittaja Henrik Sunden (skate) ja Juha-Matti Pouta (BMX). Lisätietoa FreeFlowTourista osoitteessa: www.mountaindew.fi Lisätietoa Mountain Dew'sta: Brand Manager Kati Niemelä, PepsiCo Nordic Finland, puh. + 358 9 6824 4531, matkapuhelin +358 40 575 9090, sähköposti: kati.niemela@intl.pepsico.com Lisätietoa kiertueesta ja finaalista: Kerkko Halme, Pointer Group Oy, matkapuhelin +358 40 5209 279 Kuvia: JKL Helsinki, Jussi Viskari, puh. +358 9 6869 7966, matkapuhelin +358 40 584 6425, sähköposti jussi.viskari@jklhelsinki.fi PepsiCo Suomessa Pepsi tuli Suomen markkinoille vuonna 1968 Porin oluen aloittaessa Pepsin pullottamisen. Vuoden 1999 alusta PepsiCo-tuotteiden valmistuksesta ja jakelusta on vastannut Hartwall. Suomessa markkinoitavia ja myytäviä PepsiCo-tuotteita ovat Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Pepsi X, 7UP, Mountain Dew ja urheilujuoma Gatorade. PepsiCon markkinaosuus kasvoi Suomessa voimakkaasti koko 1990-luvun: Pepsin osuus Suomen päivittäistavarakaupan kolajuomamarkkinoista kasvoi vuoden 1990 seitsemästä prosentista vuoden 2003 lopun 35 prosenttiin. Mountain Dew lanseerattiin Euroopan unionimaista ensimmäisenä Suomessa vuoden 2002 elokuussa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/11/20040811BIT00110/wkr0001.pdf