FreeFlowTour Suomen kiertueelle

Report this content

TIEDOTE 16.6.2004 Haussa jälleen Suomen taitavin Dew-temppuilija FreeFlowTour Suomen kiertueelle Virvoitusjuoma Mountain Dew järjestää kesällä ympäri Suomea kiertävän FreeFlowTourin. Kiertue kutsuu nuoria näyttämään kykyjään vauhdikkaissa katujen taitolajeissa, joissa temppuillaan, hypitään ja kilpaillaan skeittilaudalla, pyörällä (bmx) tai rullaluistimilla (inline). Kisaajia ei rajoiteta tiukoilla säännöillä, vaan tyyli on vapaa. FreeFlowTour alkaa heinäkuun 2. päivä Keravalta. FreeFlowTour kiertue saapuu kesän aikana myös Helsinkiin (3.7), Hämeenlinnaan (8.7), Tampereelle (9.7), Kuopioon (10.7), Imatralle (11.7), Ouluun (14.7), Raumalle (16.7), Poriin (17.7), Kotkaan (30.7) ja Espooseen (31.7). Kiertueaikataulusta ja kisapaikoista löytyy lisätietoa netissä osoitteessa www.mountaindew.fi. Joka kaupungista valitaan paikallinen voittaja, kovatasoisen kisan kohdalla voittajia voi olla useampia. Kaikki voittajat kutsutaan Helsinkiin Kaivopuistossa 19.8 järjestettävään finaaliin. Tapahtumassa kisaavat tuolloin Suomen taitavimmat Dew-temppuilijat. Pääpalkintona on paikka 2005 Dew Crew'ssa ja sponsorisopimus Mountain Dew'n kanssa. - Mountain Dew edustaa rohkeaa, virtaviivaista ja intensiivistä elämäntapaa. Tarjoamme samanhenkisille nuorille osaajille tilaisuuden kisata ja esitellä taitojaan yleisön edessä. Kiertue niitti jo ensimmäisenä vuotenaan 2003 suurta suosiota. Yllätyimme erityisesti kilpailun kovasta tasosta, sanoo PepsiCo Nordicin Brand Manager Kati Niemelä. FreeFlowTourin tuomaristo koostuu Dew Crew'sta, jossa mukana ovat muun muassa viime vuoden voittaja Henrik Sunden (skate) ja Juha-Matti Pouta (BMX). Sääolosuhteiden salliessa joillain paikkakunnilla järjestetään myös laskuvarjohyppynäytös. Lisätietoa FreeFlowTourista osoitteessa: www.mountaindew.fi Lisätietoa Mountain Dew'sta: Brand Manager Kati Niemelä, PepsiCo Nordic Finland, puh. + 358 9 6824 4531, matkapuhelin +358 40 575 9090, sähköposti: kati.niemela@intl.pepsico.com Lisätietoa kiertueelta: Kerkko Halme, Pointer Group Oy, matkapuhelin +358 40 5209 279 Kuvia: JKL Helsinki, Maija Taimi, puh. +358 9 6869 790, matkapuhelin +358 40 533 1830, sähköposti maija.taimi@jklhelsinki.fi PepsiCo Suomessa Pepsi tuli Suomen markkinoille vuonna 1968 Porin oluen aloittaessa Pepsin pullottamisen. Vuoden 1999 alusta PepsiCo-tuotteiden valmistuksesta ja jakelusta on vastannut Hartwall. Suomessa markkinoitavia ja myytäviä PepsiCo-tuotteita ovat Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Pepsi X, 7UP, Mountain Dew ja urheilujuoma Gatorade. PepsiCon markkinaosuus kasvoi Suomessa voimakkaasti koko 1990-luvun: Pepsin osuus Suomen päivittäistavarakaupan kolajuomamarkkinoista kasvoi vuoden 1990 seitsemästä prosentista vuoden 2003 lopun 35 prosenttiin. Mountain Dew lanseerattiin Euroopan unionimaista ensimmäisenä Suomessa vuoden 2002 elokuussa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/16/20040616BIT00190/wkr0001.pdf