Me olemme mukana: MPY juhlistaa suomalaista työtä Made by Finland -kampanjalla

Kotimainen tietotekniikkaan ja tietoliikenteeseen erikoistunut MPY Palvelut Oyj juhlistaa Suomi 100 -juhlavuotta osallistumalla kumppanina Suomalaisen Työn Liiton järjestämään Made by Finland -kampanjaan.

Kampanjan tarkoituksena on tuoda esiin Suomi 100 -juhlavuotta suomalaisen työn kautta. MPY Palvelut on kotimainen ICT-alan palveluyritys, jolle on myönnetty Avainlippu-tunnus merkiksi vastuullisuudesta ja pitkäjänteisyydestä kotimaisten palvelujen ja työpaikkojen tuottajana.

Made by Finland -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton, sen jäsenten ja yhteistyöorganisaatioiden yhteinen Suomi 100 -juhlavuoden kampanja. Made by Finland juhlii Suomen suurta juhlavuotta, rohkaisee tuntemaan ylpeyttä monimuotoista suomalaista työtä kohtaan ja kertoo, millaisella työllä suomalaista hyvinvointia rakennetaan. Kampanja on osa Valtioneuvoston kanslian virallista Suomi 100 -ohjelmaa ja se tulee näkymään eri viestintävälineissä ja kannustamaan suomalaisia yrityksiä tuomaan esille omia menestystekijöitään.

MPY Palvelujen menestystekijöinä on 130 huippujengiläistä, joiden vahva osaaminen ja ammattitaito vievät yhtiötä kohti ICT-alan parhaan asiakaskokemuksen tavoitetta.

- Meillä on selkeä missio rakentaa parempaa ICT:tä ja haastaa perinteiset toimijat. Uskomme vahvasti, että kotimaiset asiakaskokemusvetoiset yritykset tulevat menestymään markkinoilla. Haluamme rakentaa aitoa suomalaista asiakaskokemusta ja tulemme ylpeydellä viemään eteenpäin kotimaisen osaamisen sanomaa osana Made by Finland -kampanjaa, kuvailee MPY Palvelujen markkinointi- ja viestintäjohtaja Mari Tuovinen.

Lue lisää Made by Finland -kampanjasta: http://suomalainentyo.fi/teemat/made-by-finland/ #madebyfinland

MPY Palvelut Oyj, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Mari Tuovinen, puh. 044 019 0711, etunimi.sukunimi@mpy.fi

MPY Palvelut Oyj on suomalainen tietotekniikkapalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jonka palveluksessa on 130 ICT-alan ammattilaista seitsemällä paikkakunnalla Suomessa. Tuotamme ICT-palveluja niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaille tavoitteenamme toimialan paras asiakaskokemus. Yhdessä tekemällä saamme asioita aikaan ja varmistamme asiakkaan menestyksen. Tutustu meihin osoitteessa www.mpy.fi