MPY:n kaapeli-tv-signaalin toimittaja muuttuu: tee uusi kanavahaku muutoksen jälkeen

MPY Palvelut on valinnut uudeksi kaapeli-tv-kumppanikseen kotimaisen palveluoperaattorin DNA:n. Valinnan myötä kaapeli-tv-signaali vaihtuu ja kaapeli-tv:n käyttäjien tulee muutoksen jälkeen hakea kanavat uudelleen, jos vastaanotin ei ole tätä tehnyt automaattisesti. Suositeltavin tapa, jota myös osa laitteista vaatii, on tehdasasetusten palautus ja uudelleen asennus.

Signaalin muuttumisen yhteydessä asiakkaiden käytössä oleva tv-kortti vaihdetaan. Uusi kortti toimitetaan asiakkaille postitse. MPY avaa tv-korttiasiakkailleen muutospäivästä alkaen Viasat Kulta -kanavapaketin tutustuttavaksi maksutta.

- Aloitamme yhteistyön kotimaisen palveluoperaattori DNA:n kanssa. Teemme tiiviisti yhteistyötä kotimaisten kumppaneiden kanssa ja siksi myös kaapeli-tv-palveluissa haluamme panostaa kotimaiseen osaamiseen. Näin paikallisuutemme vahvistuu ja voimme tarjota entistä parempaa ja monipuolisempaa palvelua asiakkaillemme, toteaa MPY:n liiketoimintajohtaja Matias Bauer kumppanin vaihdoksesta.

Muutos vaatii toimenpiteitä MPY:n kaapeli-tv:n käyttäjiltä. Signaalin vaihto suoritetaan alueellisesti seuraavasti:

• Varkaudessa 29.1.2019 klo 10:00
  • Pieksämäellä 5.2.2019 klo 10:00
  • Mikkelissä, Hirvensalmella, Juvalla, Mäntyharjulla, Kangasniemellä ja Puumalassa 12.2.2019 klo 10:00

Myös kanavapakettien sisällöissä tapahtuu muutoksia. Jatkossa MPY pystyy tarjoamaan Viasat ja C More -tilaajille maksuttoman pääsyn kanavapakettia vastaaviin suoratoistopalveluihin.

Uudistuksen jälkeen kaapeli-tv:n peruskanavatarjontaan kuuluvat seuraavat kanavat:

Yle TV1 (1) Yle Fem/Teema HD (25) FOX (12) TV7 (65)
Yle TV 1 HD (21) Sub (6) AVA (13) France 24 HD (83)
Yle TV 2 (2) Sub HD (26) AVA HD (33) TLC (11)
Yle TV 2 HD (22) LIV (8) Hero (14) TLC HD (31)
MTV 3 (3) JIM (9) Frii (16) MTV Finland HD (61)
MTV 3 HD (23) TV5 (7) Frii HD (36) National Geographic (20)
Nelonen (4) TV5 HD (27) Harju & Pöntinen (17)
Nelonen HD (24) Kutonen (10) MTV (60)
Yle Fem/Teema (5) Kutonen HD (30) Alfa TV (15)

MPY Palvelut, liiketoimintajohtaja Matias Bauer, puh. 0440 193312, matias.bauer@mpy.fi

MPY Palvelut Oyj on kotimainen tietotekniikka- ja tietohallintopalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jolla on 180 ICT-osaajaa 10 paikkakunnalla Suomessa. Yhtiön visiona on tarjota toimialan parasta asiakaskokemusta ja sen myötä kasvaa Suomen ICT-markkinan kärkitoimijaksi. MPY:n liikevaihto noin 30 milj. euroa. www.mpy.fi