MPY Osuuskunnan jäsenrekisteri päivitetään ajantasalle

MPY Osuuskunnan (Osuuskunta) hallitus on todennut 18.8.2016 käynnistämänsä selvityksen tulosten perusteella, että Osuuskunnan jäsenrekisteri ei kaikilta osin täytä osuuskuntalain vaatimuksia.

Osuuskunnan hallitus päätti kokouksessaan 21.11.2016, että jäsenhakemusten ja Osuuskunnan osuuksien siirtoja koskevien hakemusten käsittely ja rekisterin sisältö tullaan päivittämään osuuskuntalain vaatimuksen mukaiseksi. Asia koskee noin viittäsataa osuuksien omistajaa ja osuuspääoman palautukseen oikeutettua. Tämä asia ei tässä vaiheessa vaadi heiltä toimenpiteitä. Osuuskunta tulee olemaan yhteydessä niihin, joita asia koskee ja myös MPY:n verkkosivuilla tullaan uutisoimaan asian edetessä.

Tällä asialla ei ole vaikutusta liiketoimintaa harjoittavan MPY Palvelut Oyj:n toimintaan, palveluihin tai asiakassuhteisiin.

Lisätietoja antavat:

MPY Osuuskunnan hallituksen puheenjohtaja Seppo Ruotsalainen,
seppotr@gmail.com, puh. 0400 502 569,

MPY Palvelut Oyj, toimitusjohtaja Pekka Mettälä, pekka.mettala@mpy.fi, puh. 040 504 2019.

MPY yhtiöihin kuuluvat 1.1.2020 alkaen MPY Yrityspalvelut Oyj, MPY Telecom Oyj ja MPY Osuuskunta. MPY Yrityspalvelut on valtakunnallinen ICT-talo, jonka yhdeksällä toimipisteellä työskentelee yhteensä 120 asiantuntijaa. Yritys tarjoaa tietohallinnonjohtamis- ja IT-ratkaisuja keskisuurten yritysten muuttuviin tarpeisiin. Luomme ratkaisuja, jotta asiakkaamme voivat menestyä ja jotta organisaatiot voisi hyvin. Ymmärrämme, kuinka tärkeää asiakkaan liiketoiminnan sisäistäminen on oikeanlaisen IT-ympäristön rakentamiseksi. Lue lisää mpy.fi/yritykset MPY Telecom on paikallinen asiantuntijayritys, joka vastaa kuluttajien, yrittäjien sekä operaattoriasiakkaiden tietoliikennepalveluista. Joukossamme työskentelee 30 asiantuntijaa, joiden kunnia-asia on taata varmat ja nopeat nettiyhteydet sekä laadukkaat tv-palvelut Etelä-Savossa, Leppävirralla, Suonenjoella ja Varkaudessa. Taistelemme menestyvän ja elinvoimaisen kotiseudun puolesta, jotta seudun asukkaat ja yritykset voittavat. Tavoitteemme on helpottaa asiakkaidemme arkea ja tarjota alan paras asiakaskokemus. Lue lisää mpy.fi/kuluttajat. MPY Osuuskunta omistaa liiketoimintayhtiöt 100%:sti ja vastaa yrityksen keskitetyistä palveluista, kuten talous ja henkilöstöhallinto. Lue lisää mpy.fi/jasenet.