MPY Palvelut on MTV3 Huippujengi-sarjan promootiokumppani

Huippujengi on MTV3-kanavalla sunnuntaina 6.3. alkava tositelevisiosarja, jossa kahdeksan suomalaista, julkisuudesta tuttua henkilöä lähtevät valloittamaan Perun Andeilla sijaitsevan vuoren huippua. ICT-talo MPY Palvelut on MTV3 Huippujengi-sarjan promootiokumppani.

Andien vuoristoon kuuluvan Tocllarajun huippu on 6030 metriä korkea. Huippujengi-sarjan kilpailijat kilpailevat siitä, kuka saa ensimmäisenä iskettyä hakkunsa vuoren jäiselle huipulle. Kiipeilijät kisaavat, kuka on kiipeilijänä pätevin, keneltä löytyvät ne fyysiset, psyykkiset ja sosiaaliset taidot, joilla päästään huipulle asti. Haaste on kova: kisa on ennen kaikkea kovia olosuhteita ja omaa suorituskykyä vastaan.

Sisulla kohti huippua!

Huippujengi-sarja pitää sisällään suomalaista sisua, omien rajojen ylittämistä, uusien ulottuvuuksien löytymistä, sitoutumista, turvaa, huolenpitoa ja läheisyyttä – kaikkea sitä, mitä myös MPY:läisistä ICT-miehistä ja -naisista löytyy.

- Huippujengi-sarjasta löytyy samoja sisukkaita elementtejä, joilla MPY Palvelujen jengi tavoittelee merkittävää markkina-asemaa kotimaan ICT-markkinoilla parhaan
asiakaskokemuksen voimalla. Meillä on selkeä missio rakentaa parempaa ICT:tä ja haastaa perinteiset toimijat. Uskomme, että asiakaskokemusvetoiset yritykset valtaavat markkinat, kuvailee MPY Palvelujen markkinointi- ja viestintäjohtaja Mari Tuovinen.

Katso MPY:n tv-spotti: https://www.youtube.com/watch?v=FNsdZFmgFxM&feature=youtu.be

Lisätietoja: MPY Palvelut Oyj, markkinointi- ja viestintäjohtaja Mari Tuovinen, puh. 044 0190711, mari.tuovinen@mpy.fi

MPY Palvelut on aito, suomalainen ICT-kumppani, jonka palveluksessa on yli 100 alan huippuosaajaa. Tuotamme palveluja niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaille tavoitteenamme toimialan paras asiakaskokemus. Yhdessä tekemällä saamme asioita aikaan ja varmistamme liiketoimintasi menestyksen. Kuljetaan yhdessä huipulle! www.mpy.fi