MPY Palvelut sai kovan luokan myyntijohtajan

Ilja Nykänen (41) on nimetty MPY Palvelut Oyj:n Suomen myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.2.2019 alkaen. Ilja tulee kehittämään yritysasiakkaiden uusmyynnin huipputiimiä. MPY Palvelut hakee tulevina vuosina merkittävää kasvua nimenomaan yritysasiakkaiden ICT-palvelumarkkinasta.

Ilja Nykänen näkee myynnin tärkeimmäksi tehtäväksi asiakkaan kuuntelun ja kokonaiskuvan ymmärtämisen, vain sitä kautta voidaan tunnistaa ja ratkaista asiakkaan mahdollisia liiketoimintatarpeita. Hän on vahva asennejohtaja ja uskoo, että varsinkin myynnissä asenne ratkaisee. Asennetta tarvitaan myös vapaa-ajalla, siitä osoituksena ovat lähes 100 täyspitkää maratonia ja lukuisia ULTRA –juoksukilpailuja, jotka mies on vienyt läpi. Tavoitteet ja periksiantamattomuus ovat hänelle jo urheilusta hänelle tuttuja, Ilja uskoo, että määrätietoinen ja pitkäjänteinen tekeminen palkitaan niin työssä kuin vapaa-ajallakin.

Ilja on johtajana valmis pistämään kroppaansa likoon ja haluaa viedä esimerkillään joukkoja huippusuorituksiin. "Johdan mielelläni etulinjasta. Minulla on voimakas usko MPY:n menestystarinaan nyt ja tulevaisuudessa sekä halu viedä eteenpäin voittamisen kulttuuria koko organisaatiossa. Tavoite on selkeä, tukea sekä voimistaa yrityksen kasvua Suomen johtavaksi ICT-palvelutaloksi".

Ilja on tehnyt tätä ennen uraa ICT Elmon myynti- ja liiketoimintajohtajana sekä Fujitsu Finlandin hankejohtajana ja Senior Account Managerina.

Lisätietoja MPY Palvelut Oyj,

Pekka Mettälä, toimitusjohtaja, puh.040 504 2019, pekka.mettala@mpy.fi

Ilja Nykänen, myyntijohtaja, yritysasiakkaat, puh. 040 865 6913, ilja.nykanen@mpy.fi

MPY yhtiöihin kuuluvat 1.1.2020 alkaen MPY Yrityspalvelut Oyj, MPY Telecom Oyj ja MPY Osuuskunta. MPY Yrityspalvelut on valtakunnallinen ICT-talo, jonka yhdeksällä toimipisteellä työskentelee yhteensä 120 asiantuntijaa. Yritys tarjoaa tietohallinnonjohtamis- ja IT-ratkaisuja keskisuurten yritysten muuttuviin tarpeisiin. Luomme ratkaisuja, jotta asiakkaamme voivat menestyä ja jotta organisaatiot voisi hyvin. Ymmärrämme, kuinka tärkeää asiakkaan liiketoiminnan sisäistäminen on oikeanlaisen IT-ympäristön rakentamiseksi. Lue lisää mpy.fi/yritykset MPY Telecom on paikallinen asiantuntijayritys, joka vastaa kuluttajien, yrittäjien sekä operaattoriasiakkaiden tietoliikennepalveluista. Joukossamme työskentelee 30 asiantuntijaa, joiden kunnia-asia on taata varmat ja nopeat nettiyhteydet sekä laadukkaat tv-palvelut Etelä-Savossa, Leppävirralla, Suonenjoella ja Varkaudessa. Taistelemme menestyvän ja elinvoimaisen kotiseudun puolesta, jotta seudun asukkaat ja yritykset voittavat. Tavoitteemme on helpottaa asiakkaidemme arkea ja tarjota alan paras asiakaskokemus. Lue lisää mpy.fi/kuluttajat. MPY Osuuskunta omistaa liiketoimintayhtiöt 100%:sti ja vastaa yrityksen keskitetyistä palveluista, kuten talous ja henkilöstöhallinto. Lue lisää mpy.fi/jasenet.

Pikafaktat

MPY Palvelut on kasvava tietohallintojohtamisen ja teknologiapalvelujen asiantuntijayritys. Yrityksessä työskentelee reilut 150 huippuasiantuntijaa yhdeksällä paikkakunnalla Suomessa ja sen asiakkaina ovat Suomen johtavat keskisuuret yritykset. Yritys tavoittelee paikkaa Suomen halutuimpana ICT-talona, yrityksen liikevaihto on 32 M€.