MPY Palvelut sai kovan luokan myyntijohtajan

Ilja Nykänen (41) on nimetty MPY Palvelut Oyj:n Suomen myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.2.2019 alkaen. Ilja tulee kehittämään yritysasiakkaiden uusmyynnin huipputiimiä. MPY Palvelut hakee tulevina vuosina merkittävää kasvua nimenomaan yritysasiakkaiden ICT-palvelumarkkinasta.

Ilja Nykänen näkee myynnin tärkeimmäksi tehtäväksi asiakkaan kuuntelun ja kokonaiskuvan ymmärtämisen, vain sitä kautta voidaan tunnistaa ja ratkaista asiakkaan mahdollisia liiketoimintatarpeita. Hän on vahva asennejohtaja ja uskoo, että varsinkin myynnissä asenne ratkaisee. Asennetta tarvitaan myös vapaa-ajalla, siitä osoituksena ovat lähes 100 täyspitkää maratonia ja lukuisia ULTRA –juoksukilpailuja, jotka mies on vienyt läpi. Tavoitteet ja periksiantamattomuus ovat hänelle jo urheilusta hänelle tuttuja, Ilja uskoo, että määrätietoinen ja pitkäjänteinen tekeminen palkitaan niin työssä kuin vapaa-ajallakin.

Ilja on johtajana valmis pistämään kroppaansa likoon ja haluaa viedä esimerkillään joukkoja huippusuorituksiin. "Johdan mielelläni etulinjasta. Minulla on voimakas usko MPY:n menestystarinaan nyt ja tulevaisuudessa sekä halu viedä eteenpäin voittamisen kulttuuria koko organisaatiossa. Tavoite on selkeä, tukea sekä voimistaa yrityksen kasvua Suomen johtavaksi ICT-palvelutaloksi".

Ilja on tehnyt tätä ennen uraa ICT Elmon myynti- ja liiketoimintajohtajana sekä Fujitsu Finlandin hankejohtajana ja Senior Account Managerina.

Lisätietoja MPY Palvelut Oyj,

Pekka Mettälä, toimitusjohtaja, puh.040 504 2019, pekka.mettala@mpy.fi

Ilja Nykänen, myyntijohtaja, yritysasiakkaat, puh. 040 865 6913, ilja.nykanen@mpy.fi

Pikafaktat

MPY Palvelut on kasvava tietohallintojohtamisen ja teknologiapalvelujen asiantuntijayritys. Yrityksessä työskentelee reilut 150 huippuasiantuntijaa yhdeksällä paikkakunnalla Suomessa ja sen asiakkaina ovat Suomen johtavat keskisuuret yritykset. Yritys tavoittelee paikkaa Suomen halutuimpana ICT-talona, yrityksen liikevaihto on 32 M€.